Nelione - Tänker hoppa från bron Tjo! Har utvecklat min mixning en aning så jag tänkte de va kul att släppa nått nytt, De var ju ett tag sen. Texten är ganska igenomtänkt och ingen snabbskriven skit. Hoppas den smakar :)Länk till http://www.speedyshare.com/320918450.htmlVill leva vill hoppas vill troVill känna nåt annat än ord//vill nångång få hitta min trostår högst upp, tänk hoppa från bron//Raplar framåt i mörkret och med en krycka som mitt högerben//vandrar jag framåt i natten själv för ingen följer medTraskedin återuppspelar sig, varför inte låta de skenär alla lägger sig i de som är nån annans problem//Jag är hellre osynlig än att se flockar som styrFångade flugan med handen ,äter den ,spottar och spyr//Dagarna räknas, Undergången är nära, visst du troratt vi kan styra vårat öde, med denna livsituation//men ärligt, Vi gräver graven vi kom ligga iOm ingen jävel sätter ner sin fot, och sätter viljan till//men fattar nu att ingen villLetar nålen i timmar i stacken, förstår nu att den inte finns//Vill leva vill hoppas vill troVill känna nåt annat än ord//vill nångång få hitta min trostår högst upp, tänk hoppa från bron//Ser på dig själv för en stund, och sluta dömma svanen efter halsenFortsätt göra de du gör bäst, gappa efter andras vattenVarför öppna munnen, ingen fattar ändå innebördenälska utan ord, men ingen lyssnar, och sen själv förstör deOch skyller sina problem på någonting som inte hörtill sammanhangen, och hatar folk för de dom själva görnär Värdsbilen rasar, låtsas dom som ingen saknar denmen sen sitt nån förtvivlat med en tejp och försöker då laga denÄr de så de ska va, Svaret jaNär ingen stå för det dom gör, men ändå sakar och vill ta tillbaksdet dom en gång hade. de som gick förlodat dåFör det som tär på gränserna, är de som färgar floden grå Vill leva vill hoppas vill troVill känna nåt annat än ord//vill nångång få hitta min trostår högst upp, tänk hoppa från bron//