Mr.Treat - Själv där i skiten
yoyo.. hittade en rätt så gammal text på datorn så spelade in skiten baaah. mixningen blev rätt weird jag vet.Länk till http://www.speedyshare.com/709113446.html vill passa på att be om ursäkt för gärningar/ som varit dumt impulsiva, rent sagt fördjävliga/ - jag vet att jag varit den personen/ - som har skapat löften men med senare tid kan ha vänt på orden/ - tro mig, mina val har inte samspelat/ med min egen vilja, därmed alla dessa nackdelar/ - bara ge mig lite tid/ och jag öppnar mig själv så ni kan se min inre frid/ som har återvänt, men som en gång blev borttagen/ - satt då för mig själv med ekandet av klockslagen/ - hade tålamodet till att inte flippa ur/ i väntan på att hela jävla stormen skulle ridas ut/ - tack till er som ställde upp/ och fanns där hela tiden när skiten i livet kändes tungt/ - och ni som inte finns kvar idag/ tack för vänskap ni gav när jag själv mådde bra/ Själv där i skiten har man vandrat och kämpat/ sviken och slagen av dom som man älskat/ ingen respekt för det jag ville ha/ men mot alla odds håller jag ryggen rakt/ Själv där i skiten har man vandrat och kämpat/ lidit och slagits för dom som man älskar/ fick ta den packning ingen annan bar/ men nu släpper jag allt, tar nya andetag/ dagarna paserade, fokusen var nollställd/ tiden som var felfri var helt plötsligt omvänd/ hur kunde det gå så? en fråga jag ställer än/ - alla tar snedsteg men jag bröt min fot för längsen/ - fick vistas i djupt vatten/ när jag bränt broar och varit en tjurskalle/ - men det hade sina orsaker hela färden/ visst det tog tid men jag var själv på vägen/ - mina egna beslut, fick mig att delas itu/ och konsikvenserna bevisade lekandets slut/ - innebörden av ansvarstagande/ skiten blev för mycket jag kände mig som en anslagstavla men/ jag kämpade på/ lämnades efter och talade med ett främmande språk/ som ingen verkade förstå eller vilja höra/ - men på egen hand lyckades jag på något sätt, förinta bördan/ reff rår ej för den personen som jag varit ibland/ jag kunde inte räkna ut mitt fel, men nu med facit i hand/ så står det klart, men en sak är säker/ i mitt riktiga jag, finns bara vänskap one love!/ - och dom som vet det förstår även/ att jag försökt uppräthålla min ordning här i blåsvädret/ - vilket gett resultat/ vilket givit mig hopp om att vinden kommer vända snart/ - så jag känner efter läget, vänder ryggen och går/ - bort ifrån den jävla platsen där bekymmerna står/ - tar mig i kragen, blickar inte bakåt/ har personer emot mig, klandrar ingen av dom/ - har aldrig brytt mig alls om andras åsikter/ skiter fullständigt i, jag vet vart mitt mål sitter/ - går min egen väg, fuck vad ni talar om/ - följer inte något spår, jag skapar dom/
skön låt! bra text och skönt framförande. reffen var väl sådär, hört bättre refränger med dig, men helt ok refräng! men låten var fet! peace!
lite annorlunda stil mot vad du brukar köra, men jag gillar låten skarpt :O texten passar perfekt till beatet, lite halv inlevelse men lutar åt bättre än sämre :)4/5 på allt :D
I am crazy, but you know what else: I don't give a fuck
Soooft! Du har grymt bra lyrik och du framför den på ett bra sätt. Verserna är riktigt bra. Och det är bra framförande av refrängen också, låter lite aggressivt men ändå inte. Dock skulle den kunna bli bättre med lite annan mixning osv. Men bra genomförande av verserna, bra lyrik och jag har inget mer att klaga på! Bra jobbat, peys.
www.Wizdom.se - www.myspace.com/wizdomrap
Riktigt niice text, du gör det riktigt niice. En nice låt helt änkelt!
www.existenz.se Sveriges roligaste sida.
satan så bra låt. ey yo maddafakka diggade låten rakt igenom kommer pumpa den hära mycket.. Digga speciellt texten som fan !
Om man är sugen på någonting, sen blir man inte sugen längre. Är man avsugen då ?:S
Kompis, shit! Kan fan inte tro det är du alltså! ;o Klockren jävla låt mannen, helt jävla mållös alltså! Texten var fet som fan, flowet var råskönt och din delivery, shit vilken inlevelse! Du har så mkt inlevelse att man kan du att du hade rökt weed under inspelningen ;) Bra jobb man! Inget att klaga på alltså! Peace
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
tack alla! kul att höra :)
Detta lät Nice :D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Fett tung Mr.T ! Allt var bra. Skönt att nån på Whoa kan droppa skön musik ! De börjar bli sällsynt ;p Peeyz
Mina beats http://www.myspace.com/zyndromeproductions
Producent
2008-09-30 13:46
Riktigt tung låt nice. Beatet är fett Fett gjort.
Flyger fritt, landar platt
Låter riktigt bra det här. Texten var sjuk. bästa du lagt tror jag :) Förtjänar mer uppmärksamhet,
Nice låt , Beatet va skönt o texten passa perfekct till den,
Riktigt bra lyrik och delivery men reffen kunde mixats bättre. Annars helsoft. Den enda låt du gjort som kan toppa denna låt är "Ett Sista Farväl" Håll det uppe bro.
www.myspace.com/danielbylund
tackar! kom igen nu, kommentera bitches :)
Riktigt nice asså :) jävligt bra ! (y)
låter soft detta andré ;D upp
http://www.facebook.com/pages/Coff/187962211219396 Copy/Paste if you still listen to real hip hop
as fet! diggar den :)
fan va najs! diggar alla ni kriss coffe o alla som fan!
mer sånt treat, annars får du smisk:)
Attityd Crew 2006-09 Lofstrand.tk | http://myspace.com/lvsmusk
riktigt fet andré! akta högaffelN!
music is something u do, style is something u've got!
Gillade inte refr annars va låten bra..
Det är inte lätt att vara tung när man ingenting väger
feeet låt som fan detta låter riktigt bra
Fan bra låt ;) texten var nice
Legal#. Truestar^
thanks linnea, jag skickar coffe på dig :) tack resten också, kul att höra!
ett ord.. tungt. keep it up mate.
Jävligt skön låt, bra text och snyggt lagt, härligt!
Stay strong
väldigt bra text måste jag säga, beatet gör susen och din röst är nice som fan! grymt!
www.RekFoto.se
galet tight låt mannen! ... keep it up one love
tack så mycket! nån mer? :)
Riktigt skön låt :)
RIktigt bra!
http://www.herrbitter.blogg.se/
upp!
http://www.herrbitter.blogg.se/