v1 - delfi delfi kommer in med hela staden som backar/ fuck alla kids jag fuckar o lackar/ vem ville vad vem vågar möta mig/ snubben e sur för jag doggystyla hans tjej/ haschet jag ska tamefan lägga av med skiten/ jag är galen psykopat, fixa stash lite pengar hassla mat/ de här oxd det här 613 jag lägger rappen perfekt/ inte en käft kan mätas med mig jag hugger som ett lejon/ alla bolag hundar för mitt namn du vet vem jag e/ behöver inte säga det i varje fucking låt/ kolla bruden där hon shejkar sin röv/ din röst ger mig tårar din låt gör mig döv/ så lyssna nu grabben, där borta du skryter/ micken den ryker, o på beaten ja flyter/ reff - delfi följ me, vi ska visa hur vi göre de upp ner, yeah, vänster till höger alltid så underbart Så full fart framåt, kom igen, åh bara sätt fart v2 - wicci wicci är tillbaka har några rader till ni som vågar battla oss kom om ni vill ni vet att jag är äkta fast det är min andra låt våra rader gör er avunsjuka och ni faller ner i gråt jag och delfi fuckar guzzar och knullar eliten jag kör lika snabbt som beatet i takten jag ryter o skryter som vågor i vatten jag vet att ni diggar, ja vet att ni hör detta är från wicci jag kickar o kör fuck alla er som kallar mig beginner lägger raderna tight medans ni ba försvinner som sagt vi kickar som två bröder delfi wicci direkt ifrån söder micken passas vidare och stegen tas nåt du aldrig kommer glömma är denna fras reff - delfi följ me, vi ska visa hur vi göre de upp ner, yeah, vänster till höger alltid så underbart Så full fart framåt, kom igen, åh bara sätt fart