JoshaN ft. Linneanord - Genom svåra tider
Jaoow! Vi kände helt enkelt för att göra denna låten ;P that´s that. Säg nu vad ni tycker :) Reff: JoshaN Vers1: JoshaN Vers2: Linneanord Mixning: Var för sig. Låten:JoshaN ft. Linneanord - Genom svåra tider Text: Reff: Om du faller ner, så hjälper ja dig. Genom svåra tider, ja lovar dig. Men du måste bara våga. Ta steget & fråga. Vers: Om du, fortsätter kämpa fast alla trycker (ner.) Du sväljer dina tårar, å försöker le. Även om de känns svårt, så försök ändå. För allting kommer bättra sig, ja lovar att de (går.) (Känner du dig ensam, ingen som vill lyssnar). (Känner du en längtan, som sakta tystnar.) Kämpa vidare, du ska aldrig ge upp. Låt aldrig nån beröva dig på din tro å ditt hopp. Så du mår (dålit,) de kommer att gå (över.) Även om de känns som hjärtat blöder. Du måste hitta, ljuset i ditt liv. Så du slipper fokusera på en dyster framtid Så ta tag i ditt liv, du vet att du (kan.) Visa att i slutendan så va de du som (vann.) För du bytade din kurs, å seglade mot nånting annat. Sen kan du blicka bak på dom som har fastnat å stannat.
Joshan-NoBrainProductions-Joshan-HomeRecStudios.
7 nerladdningar ingen kommentar?
nejnej, varför kommentera=DDD Gillar bara LinneaNord ;)
www.znapmusic.com/nilleyo/ Kolla För I Helvette...... :S:S:S:S:S
11 nerladdningar & en kommentar? kom igen whoa!
de låter bra:)ska sova igen, så kan inte skriva. men bra gjort av er båda,skön reff
juliathorén
haha var trött igår, Låten duger väll, och ni båda har gjort ett bra jobb, pEeyyyZZZ =DDD
www.znapmusic.com/nilleyo/ Kolla För I Helvette...... :S:S:S:S:S
Tackar :) fler?
Gött bra :) :D fin låt
Jag behöver inga vapen, mina ord dödar!
Man tackar :) men! 38 nerladdningar? :O snåla ni e
Reff: Inte så bra mixningen och lite falskt på några toner och aa.. de kan bli mycket bättre. Vers 1: Bättre mixning, hyffsat flyt.. första delen, sen fuckar du upp allt med nån konstig effekt. Tråkig text och flowet blir lite samma sak hela tiden. Inte dåligt, inte bra.. mitt emellan. Vers 2: Bättre text, bra flyt genom hela låten. Dock blir de lite samma sak och ganska tråkigt i längden så försök att använda lite mer dynamik i ditt flow. Men annars väldigt bra Linnéa :) Hyffsad låt, linnea's vers är bäst på låten. :)
www.Wizdom.se - www.myspace.com/wizdomrap
tackar för konstruktiv kritik :) fler?
du släpper låtar 24/7 ? Inget illa menat men keep it up! btw lät hyffsat låten bra där tjejen vers 2 bättre
jag gillar refrängen och Linnea, första refrängen kunde klart blivit bättre mixad och texten höll inte måttet. men i det stora hela så funkar den.
jag gillar refrängen och Linnea, första versen kunde blivit klart bättre, texten höll inte måttet sen vet jag inte riktigt varför men hade svårt med ditt flow. men i det stora hela så funkar den.
Tackar :) ska tänka på de ;P första gången ja kör me autotun så :P fler?
tack allihopa! alltid bra med kritik! peyz!:)
music is something u do, style is something u've got!
Upp!
Älskar reffen mannen :) den e softish. (Y)
Whoa.nu jag e hiphop gud !
tackar :)
jag gillar denna refrängen, den låter soft på nått sätt även fast inte allt är perfekt, men det är jävligt gött och sen när du sjunger i versen låter det soft också, men jag tror du sjunger bättre än du rappar faktiskt. Linnea, jag gillar känslan du får in i rappen i denna! bra text också (Y)
Om vi vill, Blir du aldrig tightare
tackar alla! :)
music is something u do, style is something u've got!
duger,, dock inte nått av ditt bästa joshan.. linnea du var rätt bra mer känsla bara! som kanske märks orkar ja inte ge fetaste kritiken , bara typ lämna ett spår haha. men keep it up båda två.
Sleep is the cousin of death
Tackar :) nä, de e nog inte bästa ja gjort. Men man försöker ju ;P fler? :)
Näe mixningen är inte bra på nån av verserna eller på reffrengen. Det förstör en hel del. Reffen är okej, inte mer eller mindre. Tycker att ljuden i bakgrunden är alldeles för höga Första versen är bättre änn den blev, du kunde jobbat mer på den så den hade blivit heelt tight, du kunde t ex skippat vissa små ord som "så" i vissa ställen. Näe ja vet inte..kanske hade varit bra om den mixats rätt. Andra versen saknar tyngd, känns för klen. Inget som tilltalar, blev tråkig. Lider även här av mixningen. Låten i helhet är för ointressant, har hört minst 100st liknande på whoa.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
tackar för konstruktiv kritik :) fler?