I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

per kjell - what a night

Vår Hiphop - Audio & Video

2008-10-02 16:06

per kjell - what a night

Kolla gärna in min nya låt Länk till http://www.myspace.com/perkjell och låten heter what a night, PEACE

2008-10-02 16:11
Spela in i en riktig studio! Tyckte det lät skitfett, faktiskt! Tycker helt klart att du ska ta kontakt med en riktig studio och spela in ditt material, mycket talang går förlorad om du spelar in som du gör nu. Gör rent ut sagt ont i öronen ibland när ljudet peakar.

Ett tips vore dock att byta namn, Per Kjell ger nog inte den fetaste marknadsföringen. Låter mer något dansband.

Kul med omväxlande musik i audio. Lycka till och tummen upp!

2008-10-02 16:15
jo kanske tar tag och gör det någon dag, sitter bara å sjunger å spelar framför en mikrfon jag kan spela in med. Men kul att få ner dom ideer man har iaf, så kan man eventuellt göra en seriös inspelning på dom grejer som blir bra

hehe jo lite dansband äre kanske

tack för kommentaren och kul att du verkar gilla det!

2008-10-03 09:44
får man uppa lite?
nån måste ju vilja lyssna även fast det inte är hiphop

2008-10-03 10:31
du får kanske räkna med att det inte blir så många kommentarer, det är trots allt en hiphop sida. folk kommer hit för att lyssna på hiphop osv. inte idol-material. men jag tyckte låten va ok, lite halvkass engelska, men som brapbrap skriver. skulle låt betydligt bättre om du gjorde det i en vettig studio. sköt om dig.

2008-10-04 10:06
a det är ju sant, men tänkte det var kul att lägga upp nått annat än hiphop, hehe idolmaterial vet jag inte om jag skulle kalla min musik, men man har väl olika syn på det där