OCH TEXTEN SÅ KLART jo jag klunkar i mitt vatten, slänger blicken över stan hemlighet till vattnet, det är min vattenkran en brödbit i munnen vill känna hur det känns att sitta helt själv i en fängelsecell livet det är ensamt, man lever ensamt liv och tiden bara går, och med tiden så släpps man fri jag har en bekant, han sitter inlåst det va länge sen vi sågs, vi har samma modersmål jag vill bara veta, hur det känns att leva helt själv i ett fängelse för myten ja den säger att, man får vatten och bröd att fängelse är tillsammans att sitta ensam och dö jag tror inte alls, på massa skit snack jag vet att fängelse är till för att förtjäna straff å jag vill endå veta, hur det känns att sitta helt själv, i en fängelsecell
joorå den e skööön!! får se hur många de är som håller me mig :P
Ah den va lite fängslande facktist! bra inlevelse, helt okej text! nice brooo ;)
http://www.myspace.com/lattimusic
börjar med det positivia: texten är riktigt bra skriven, sköna rim etc du har som vanligt skönt flow förutom några ställen där ja tycker du flowar skumt? att du liksom hänger kvar på ordet "fängelse" för att raden är så kort .. svårt att förklara. sen tycker jag du hade rätt skön mix också, bäst hittils typ? det negativa tycker jag är att du gör till din röst alldeles för mycket. man får inget gung och hade inte texten varit där hade man haft svårt att höra vad du säger. jag har aldrig hört dig liksom rappa din "riktiga röst" .. skulle vara kul att få höra någon gång för jag tror helt ärligt det skulle låta bättre. För du har bra lyrik och bra flow Annars bra låt .. kritiken va mer allmänt kring dig som rappare .. låten bland dina bästa.
www.znapmusic.com/klockren
jag tycker Låten är Riktigt bra kristoffer FAST... jag själv tycker att man inte hör din röst så bra kanske höja den lite mera Fast det är ju bara vad jag tycker din söta prick annars låten va bra och så du e grym peace <3
tack för utförlig kritik grabbar.
nice kick pz
Raymond Loewy @ Facebook
det låter bra jö :D nice job bro
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
tack för de långa komentarerna ;)
Mixen va bra, du har bra flyt. Bra låt.
TrettioTvå-NittoEtt www.znapmusic.com/reebat/
åka vocalsen liite; sen måste ja hålla me om att rösten va sådär på denna ;P men lyricsen va mkt va bra! och bra upplägg. Men låten va okey; men du har gjort bättre ;)
heheheh ty ReebaT. å du med brorsan
Tyckte låten var Riktigt Skön texten var bra rim men var riktigt bra flowet var också helt okej
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
ge grabben realistiskkritik inte positiv lr bla bla kritik..säg som det är: 1):flowet är hackigt 2): det är nybörjar rim men ja vet inte hur länge du har hållt på men iaf så rimmar man i början med "enkelrim" o nödrim! 3):mixen är wack. 4a):ojämna rader.. 5): skriv om låten till beatet,få raderna lika långa,försök o flerstava o sen spela in... peace n love kharma :)
~ / KHARMA / LyricalSoldier / ~
Lerum_kapitel P15 - härligt att du gillaKharMA - hahahhaha tack för utförligkritik jag variera bara mitt flow mr. rappkunnig
Du är duktig, för din ålder, fortsätt utvecklas!!!
melly mel
jorå klart. men jag mena att jag försöker variera mitt flow och det var jag lite oense om bara :) annars ere bra att du säger vad du tycker, dock blir det lite väl mkt om man aldrig nämner något som är bra med än.. aja, tack ialf mayn. haha sen får du tycka att du är överlägsen eller inte. det lägger jag mig inte i, och det har vi alla olika åsikter om! tack melina också
det är lugnt man, tack för din kritik ialf :)
beatet är ju bara underbart! texten kunde vart lite mer utvecklad men bra tanke bakom den :) några flowmissar och så men inget man lägger märke till om man uinte lyssnar noga:) tyckte du la denna nice fan, bra jobbat! pppppppppeys / Magnish
Fas 3 youtubekanal: http://www.youtube.com/user/Fas3musik?feature=mhum
Helt okej. Skön låt med bra text men tycker att du kunde valt bättre beat :) Du har blivit mycket bättre sen sist jag hörde dig.
dis is gut, rätt skön text och beatet är ju RIKTIGT nice, du lägger det bra men en flowmiss härodär men inte så mkt man tänker på, hejdååååååååå <3
!
du kan gärna sluta skräpa ner nu tack. men måste bara påpenka att jag kollade in din myspace, hahah du var faktiskt inte speciellt bra alls
påpeka* Låt tråden dö nu :)
det är bara att ni går in på beats och kollar på "ett mördar beat (whiteph)" så har ni det som freebeat :D och släng en kommentar där åxå :D:D pz and love :D och upp :D //whiteph
Raymond Loewy @ Facebook
ps kharma .. du va fan inte så jävla bra asså;)
Raymond Loewy @ Facebook
justja. glömde proppsa Whiteph för beatet!
jag tycker det var riktigt bra. faktiskt way bättre än kharma så jag tycker inte han borde vara så kaxig. men du rappar bra ialloafall lyckatill i framtiden. rösten skulle kanske höjas lite men annars cleant :)
lattjo lajban!
asså jag kallas inte för krille.....
Beatet va inget som jag gillade! Du har lite för mycket pauser. Texten var inte helt guldvärd heller.
Radikal är så jäla bra att även jag vill va jag! - Radikalneutral
vill veta hur de känns? haha sikken lirare
Sorry krippe, säger ungefär som klockren, hade inte texten varit där hade jag inte hört vad du sagt. Detta var inte bra.
Tråden rensad, försök hålla er till topic. /Moderator
Iklädd lappmössa höjde Skellefteås lagkapten Hardy Nilsson SM-bucklan inför 12000 åskådare i Scandinavium och miljontals tv-tittare. Äntligen fick Skellefteå AIK sitt första SM-guld i ishockey!