Anxious är så galet jävla fet asså! gillar din attiyd du sprider över beatet =) Många säkra rader :) fortsätt så här så blir släppet gaalet fett =) Första gången jag hör anta på engelska, tycker du flyter bättre med en vassare attityd! Fortstt på engelska så kommer jag digga dig =) Då slipper jag ju skånskan vi snackat om också =) haha!
http://www.myspace.com/bronkish / www.bronka.se
Yes.. get ready for whats to come!
Tackar tackar :D Riktigt kul att höra!
riktigt fett av båda. anxious har en fet deliv. och fett flow, tyckte att första versen var fetare än andra tho. danne låter som en farlig mystikal - love it. jag hade gjort mig sjukt bra på denna här. holler.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
tackar tackar maaan, keep 'em comments coming!
hahaha.. thanx asma ;P hade vi bara vetat att du ville vara med så hade du givetvis fått vara med -.- fler? ? ?? ? ? ?
Tungt tungt, anta på engelska är kärlek
Http://www.soundcloud.com/MackeMaple <--
up we go
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
tungt från båda... fan anta visste inte att du kunde köra på engelska också o uttalet va skit bra keep goooooing hard fuck with this
living life like it´s suppose to be, but this muthafucking hard life keeps calling me.
denna var fet. gillade första versen mest dock! anta, fortsätt kicka på engelska. låter mycket fetare än sist jag hörde dig på engelska :) tungt flyt och bra engelska. UPP!
haha, vi bor på landet!
thanx peeps :D hhahahah.. tack busta ;) oanade talents du vet.. fler ?
Anxious, ditt flow och din attityd är grym. Din stil är typisk 8 mile relaterad film, sjuk grymt. Man skulle lika väl kunna spela dig i USA! Antagonisten, lite besviken är jag på dig. Du ska leverera din skit på sann skånska, det har jag sagt till dig på msn. Men du flowar bra och har som den andre skön attityd! 8/10.
Jonas keep it up du dropapr fett tungt mayn , och anta soft som fan föväntade inte mig en Engelsk Anta veeeers haha över fett boys
http://www.facebook.com/pages/Inga-Gr%C3%A4nser/102563323185335
Skönt beat kan vi först säga. Anxious; la det jättebra, inte hört något med dig. Antagonisten; Det lät jätte bra på engelska, fortsätt med det då och då.
thanx peeps.. kul att ni gillar det..
Tycker hooken är helt galet, fantastiskt tråååkig men beatet är tööööngt. Anxious - Diggar din röst, dock bättre när du chillar lite. Bra uttal också, det är viktigt. Antagonisten - Även om jag föredrar dig på svenska 10 gånger av 10 så låter du helt okej på engelska. Du vet att detta inte riktigt är in kopp te ;). Lät playlisten på myspacen rulla och då blir skillnaden mer märkbar. Mer skånska till folket! :)
MAGNUM OPUS MIXTAPE VOL. 2 in the making! Gästas av Öris, Calle P, Marke, George Kaplan m.fl.
thanx grizz.. ge mig lite mer tid så gillar du mig på engelska också ;) har bara kört typ 3 verser ;)
denna förkänar mer. UPP!
haha, vi bor på landet!
Bra sleez_ du visade just din talang med svenskan, "förkänar" det stavas "förtjänar"! men upp för fan!
inget tjafs här boys.. men thx för att ni tycker så!
Inget tjafs, skulle bara rätta honom! Låten är sjukt skön anta!
hell yes.. lugnt, det var en inbjudan till tjafs bara med tanke på sättet du rättade honom på :P kul att du gillar! Fler ?
riktigt skön låt ! men tkr mer om när anta kör med sin sjukt sköna skånska ! men som sagt, skön låt :)
fbg
båda verserna va överfeta första gången jag hör anta på engelska och måste säga det va överfett :D mera engelska mannen! attityd shit på denna tungt som fan!
Det här är mitt liv MIN dagbok, jag lyssnar på er skit och hör minst en grej som jag gjort! Ni snackar skit på beat, vi gör Logik musik!
Detta var riktigt najs!
Få mina freebeats före whoa får dem! http://subscribe.m4um.net Om ni addar min msn och jag nekar, så kan det bero på att jag av misstag stänger fel fönster. På't igen. :)
riiktigt tungt bwois!
Haha första gången man kommenterar inom detta forum på ett tag, säger bara.. Jonas du är galen, helt jävla sjukt! Du bara fortsätter att utvecklas! Men som några säger, diggar dig mer på laidback =) Aldrig hört anta på engelska, du är absolut inte dålig. Det låter dock lite samma sak hela tiden, men fortfarande fett! Fortsätt på engelskan så blir du fet fet! Peys!
Klockan är tio över tio.