B-Raz - Vad hände med hypen.mp3 (snipp)

Vår Hiphop - Audio & Video

Rappare

2008-10-11 12:42

B-Raz - Vad hände med hypen.mp3 (snipp)

Shu...
Ett snipp av min nya låt finns på myspace... Beatet är producerat av Cezar.

http://www.myspace.com/biggedybraz

(Inlägget flyttat av Oracle till vår hiphop 2008-10-13 15:59:16)

Användaren är inloggad Bling
Moneymaker
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir medlemoch loggar in så slipper du denna reklam.
Producent

2008-10-11 13:51
Du har sån jävla potential, men vette fan om skryt är din grej alltså.
Rappare

2008-10-11 14:00
aight, men tack iaf...

låten med jay är tung!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Du e duktig på att rappa men skippa din keffa attityd, du skämmer bara ut dig själv.
Singeln och videon ute nu!
Www.move-enter.com & www.movebloggen.com
du e keff kopia av din bror. keff.

låten låter som din bror för 2 årsen.
o just de.. du är jävligt äcklig också.
Tycker inte de är nå fel på låtarna . när blir de hela låten på den som de bara är ett snipp på ?

som vissa sa..du skämmer ut dig.
Peace out, get laid !<br><br>
du är inte så stor som du tror ;)

Detta är nog det sämsta jag hört med dig tyvärr.
MAGNUM OPUS MIXTAPE VOL. 2 in the making! Gästas av Öris, Calle P, Marke, George Kaplan m.fl.
Sluta lek va fan, Som föregående talare skrev, du är inte så stor som du tror du e!
Lägg ner, du kan inte bli bättre än din bror och du kan aldrig bli något annat än va han är. Enda skillnaden mellan er är att du ligger 2 år efter. Sorry kid har trott på dig förr men ser ingen utveckling alls.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
du kalla dig din idol o Sveriges framtid o skit. Sveriges framtid whööt? Haru hört Lorentz eller Newkid dem e way over your head. Tkr inte detta va så bra du låter jätte jätte jättelikt fonky för nåra år sen. Tkr Fonky är grym men detta njaah

(Inlägget ändrat av Oracle pga offtopic 2008-10-13 15:58:38)
Geni
Du låter som din bror för 2 år sedan, men seriöst, skippa den attityden, låt den komma med åren istället. .

(Inlägget ändrat av Oracle pga offtopic 2008-10-13 15:57:44)
be the change
Producent

2008-10-13 15:20
Avundsjukan flödar som fan :) ingen kommenterar låten, utan säger bara att han ska vara i audio och att han låter som fonky... SÅ KLART HAN GÖR!!! dom är syskon god damnit...
tycker de låter bra , du har utvecklats sen jag hörde dig sist
lycka till grabben never give up!
sjukt många hatar, han brås på sin bror för att hans bror lärt upp han, och killen har potential till fett mkt, vill han köra skryt låt han vafan, det är tidlöst o kul.
Fucks your life up crew
Tjabo!
Tyckte flowet lät kefft som fan i första 4-6 raderna, men sen tog det sig och blev cleant. Keep it up.
Dra åt helvete!
är du bara tretton? jävligt bra måste jag säga!
Stay strong
kan du få till några rimm eller ?
Lillmatte
det är najs mayn
kung ;D pusss

Något med den nya jag inte gilla faktiskt, men andra låtar du gör brukar jag lyssna en del på! keep em comin!
http://www.myspace.com/porrstudion
http://www.myspace.com/mrdekoy
http://www.youtube.com/porrstudion
tungviktare foe real !
"Vill ha en nice jävla lya utrustad med de nya"
// Petter ft feven - Vill Ha
Du kan bättre, det har vi gjort klart. Om du vill bli stor måste du ju anstränga dig. Så keep it going.
www.myspace.com/Sagoztyle
detta lät tyvärr riktigt dåligt..
tung
Borgan ..
Det är såna här rappare som måste bort ur gemet! Såna som leker så jävla stora, . Du låter som din bror för 2 år sen. Nej SLUTA SPELA STOR! Det kan också vara en anledning varför sverige är så dåligt. För så många rappare leker så stora,Du är en av alla värsta, Och det vet du om själv också, Visst du är bra, Men att hålla på som du håller på kommer du ingen vart på.

Såna här snubbar förstör gemet!
https://soundcloud.com/mendelsonbits
kan du lägga ut låtar du har gjort någon stans så man kan tanka? och låten var fett nice!
Rappare

2008-10-13 21:57
hmm... du var bättre förut... Nu kickar du bara för att du "är stor", enligt dig... inte samma sak.
bla.
sluta hata på killen..

va fan, alla "skryt" låtar låter väl så där? varför hata just denna.

Du är duktig, om du vill nå ut till fler folk så borde du satsa på seriösare texter med ett budskap som du vill få fram. Fortsätt
 www.RekFoto.se

du har tagit dig vatten över huvet:)
Rappare

2008-10-14 06:13
Patetiska kommentarer du får av alla!
när det gäller skryt ska man väll skriva sånt hära? ... eller?

Du är bra,fortsätt med det du gör!
bara kämpa.
fosho
Producent

2008-10-14 07:59
Rea P17
ååh, nu blev jag riktigt sugen på att höra vad du menar med att dom förstör "gemet" :) hjälper du själv till att bygga upp det?
gå en egen väg inte din brors . annars fett man ;) UPP !
054 - KARLSTAD <3
hört mkt bättre av dig, diggar inte beatet, texten va helt ok, sämre än vad du lagt innan. Inte värd alla kommentarer om att du är keff.
Rea - Alla har sin egen stil, du har en stil att du reccar kärlekslåtar, han testar lite olika saker även fast denna inte va så jävla bra så gör han också bra ifrån sig. :)
-Say hello to my little friend!
Tony Montana
Asså grabben är 13 år, enligt whoa, och så pass tung redan nu, tänk om typ 5 år
jag har alltid haft svårt för skryt rap och shit, men dom andra tracksen är riktigt bra.
jag gillar "skriver till er" helt sinnessjukt, Hoppas inte att all kritik här knäcker dig, det handlar mycket om avundsjuka osv, även fast folk förnekar det. När du gör sånna låtar som du gör bäst blir det riktigt bra. Påster inte att tracken du la upp nu är dålig, men jag har svårt att bedömma sån typ av låtar. visst finns det alldelles för mycket Depp rap på whoa, men du sticker ut i mängden finns ingen som kan förneka det. En sak har jag lärt mig av detta forum är att man verkligen inte ska ta åt sig av vad alla skriver på 10 kommentarer är 90% hat, men dom där andra 10%en brukar få en att fortsätta lägga upp grejer. Fortsätt med det du gör..

/ Spokie aka SonarP
// SONAR // socker_oscar P17 grabben synth är så javla 90-tals techno trance. det vet väl alla hiphopare?! Tror du seriöst Dr dre använder synthjävlar?!<br> <br>
Gillar inte heller när yngre rappare gör sig stora men detta var ju inte direkt dåligt. Hur lät man själv vid 13 års ålder?
:)
känns du har vart 13 år typ 3 år....
Peace out, get laid !<br><br>
va händer lillebrush, gillar din snipp mannet, folk verkar veta ditt liv bättre än vad du själv kan, men som sagt vad kan dom här hatarna själv här;) ha det mannet bless
wuaaarraup G:ee//Den här mannet orka inte hata//
denna var fan knug bra!:]
Om man är sugen på någonting, sen blir man inte sugen längre.
Är man avsugen då ?:S
Producent

2008-10-15 15:27
jag tycker du levererar tungt
fuck whoa !
:)
tror ingen vet vad dom snackar om b-raz är känd över hela sverige till och med här uppe i norrland

han är tung

propps till b-raz
ait
Rappare

2008-10-15 16:42
hahahaha...

tack till dom som diggar fan...

Alla som kritiserar och säger att du ska ut ur gamet, de gör inget piss till att förbättra den.
Hälften av alla här snackar bara bullshit.
Inse! Grabben har talang. Även om han låter som sin bror eller kör samma stil.

Du är duktig som fan, jag väntar på dina låtar!
Underground
Rappare

2008-10-15 18:29
tack :) mer?

haha..asså "SLUTA SPELA STOR" De är ju skryt era dumma jävlar.. Men de låter najs fortsätt med de du gör de diggas!
- J o n a s`'´
Rappare

2008-10-16 17:32
tack fan, mer?

soft, men tkr du ska köra mer lugna låtar ;)

pz
they say hiphop was born in the bronx but the bronx was born in sweden!

www.fillson.blogg.se