Reff 2x I flow to this beat// Lika a boat in the sea// You will see, you will never be me// Me will never be you// I am a beast, you are a foul// Fuck me mannen fuck you// Vers 1 Mannen Skippa snacket kom till stan// För jag skickar advokat, stämmer dej på det du har// Mannen om du vill hoppa på ett plan// Jag betlar om du kommer ner i dag// Inga tomma hot jag är seriös// För jag orkar inte lyssna på en tönt// Som vill vara thug// Lipar över att din brud va otrogen// Om du knullar lika dåligt som du flyter så förstå jag att det gick åt skogen// Tänk på konsikvenser som du skapar// När du sitter bakom datan och hatar// Pratar om att du är gangster, ska smälla mej på käften// Det räcker,orkar inte lyssna längre// Maketo mytomanen utan vänner, fast i drog träsket// Märks att det Fattas några år bakom skolbänken// Jag betlar 30% skatt varje månad// Så att din mamma kan dra socbidrag drogad// Slippa jobba ligga hemma varje dag och sova// Reff 2x I flow to this beat// Lika a boat in the sea// You will see, you will never be me// Me will never be you// I am a beast you are a foul// Fuck me mannen fuck you// Vers 2 Fan du snackar om mitt företag// Drunkar i avundsjuka för jag tjänar bra// Jag kan fixa dej ett jobb om du vill det// Du kan putsa mina gucci, städa i mitt hus och min lägenhet// Kör fram min porsche även tvätta den// Men du tjänar noll men du får den äran att va min vän// Mannen Du är skitzofren// Lämna mej i fred,skippa hotbrev// Allt blir bara fel, när du säger massa skit men inte vågar göra de// Om jag vill kan jag skicka några spring pojkar på dej// Ordagrant som slår dej// Dina dagisbarn kan inte röra mej// Även om du skruvar upp din mix på max så kan jag inte höra dej// Mannen du blir fuckad trött på skiten nu// Ingen andra diss kompis du är slut// Sätter punkten här// Så du ler inte mer typ som popistjejer som fått tågräls// Reff 2x I flow to this beat// Lika a boat in the sea// You will see, you will never be me// Me will never be you// I am a beast you are a foul// Fuck me mannen fuck you// Mkt stavfel orkar inte rätta skrev skiten snabbt!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.