I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Jag är byggd för musik - Netplay 4 låtar

Vår Hiphop - Audio & Video

2008-10-13 00:50

Jag är byggd för musik - Netplay 4 låtar

Hej där ute!

nu har jag precis blivit färdig med mitt sista gratis-släpp på ett tag framöver!
och jag hoppas att de här fyra låtarna uppskattas! det va tänkt att det skulle bli 9 låtar, men nu har det hänt något helt annat så jag har inte tid med att göra färdigt 9 st låtar..

så, dom som vill ha dessa fyra låtar kan nu ladda ner dom här:
Jag är byggd för musik

(högerklicka spara mål som)

Tracklist:
01. Jag är galen.mp3
02. Du får mig att spy.mp3
03. PPP.mp3
04. Byggd för musik.mp3

jag vet, några st har redan alla låtar, så ni har säkert hört dessa tidigare, men nu är jag bara glad över att äntligen ha släppt detta

Soon in your Fridge, mofo..
Producent

2008-10-13 01:55
Jag är galen.
Först låter det okej på intro, men startar med flowmiss.
Väldigt många värdelösa rim, och wacka adlips, förstör rätt mycket.

Du får mig att spy.
hahaha, är det här ett skämt? kallar du mig amatör inom musik och sen släpper denna låt? ...aja.

PPP.
Hittils bästa låten av dessa, dock finns det flowmissar och det är ett väldigt tråkigt tema nu.

Byggd för musik.
Schyssta öppningsrader (not)... nödrim efter nödrim. samma röstläge som i alla andra låtar.

nja, tycker du ska vänta på att kalla folk amatörer, för just nu är du på utvecklingsbanan.
detta höll inte alls, väldigt låg kvalité på denna netplay...

Öva på din lyrik, skaffa dig lite mer delivery. Försök inte att flyta snabbt också när du inte klarar det.
Producent

2008-10-13 02:20
alltså, vad är det med whoa? du svara på mitt inlägg i en tråd, varav jag svarar i din gästbok för att hålla offtopicsnack utanför tråden, tjafsar jag med dig då? (du blockerade mig, det visar ju bara att du ABSOLUT inte hade en aning om vad du snackade om...)

och hör du inte dina egna nödrim, tja... kan ta det där med amatör igen om du vill :)

att du inte tar åt dig av min kritik, gör dig till ännu mer amatörmässig... vad är felet med dig?

2008-10-13 05:31
Konstigt P20 : du måste förstå att denna killen lider av komplex att han kommer från en helt misslyckad familj, han har aldrig gjort nått bra i livet! En dag sa va han på bup möte och visa sin första låt, där psykologen självklart sa att han va bra, så han fortsatte med musiken! Och det svider att så många är så mkt bättre än honom så han måste börja hata och snacka skit, för han har ingen värdighet i sin kropp, skulle han erkänna för sig själv att folk är bättre än honom så skulle han förmodligen dö!Reta honom inte i onödan:)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-10-14 05:45
Suger? Du blev rätt äten på dissen:)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-10-14 06:18
aa makaeto är värkligen värdelös.. byggd för musiken hahaha villket jävla skämmt..

problemet med dig är att du tror du är bra fast igentligen så är du värdelös

spendera din tid på bolibompa ist
Lillmatte
Producent

2008-10-14 08:01
det är faktiskt jävligt sant, att han verkligen behöver öva, men vägrar inse det och tror sig själv vara fett bra för att hans polare säger det :) det är så storhetsvansinne börjar ;)