Tay Tay Dat Dude, Grizzly & Max - Hur vi gör det fett

Vår Hiphop - Audio & Video

Tay Tay Dat Dude, Grizzly & Max - Hur vi gör det fett

Ai!

Lite ny skit från allas era favoritskåningar! Ladda ner låten på länken här nedan och skriv vad ni tycker! Hoppas ni gillar!

Länk till
http://www.speedyshare.com/975315546.html

Glöm inte att köpa "Magnum Opus mixtape vol. 1"! Hojta på mig eller Max för mer info.

/Grizzly

MAGNUM OPUS MIXTAPE VOL. 2 in the making! Gästas av Öris, Calle P, Marke, George Kaplan m.fl.
Användaren är inloggad Bling
Moneymaker
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir medlemoch loggar in så slipper du denna reklam.
MAGNUM OPUS MIXTAPE VOL. 2 in the making! Gästas av Öris, Calle P, Marke, George Kaplan m.fl.
Låten är tvärfet homies

peace
http://www.myspace.com/infinitestruggle1
Varför har du inte pratat med din tjej på flera dagar?
- nee ville inte avbryta henne
fet shit

http://www.myspace.com/macgbg
Så uttjatat sånt här börja bli, kan ingen komma på nått nytt nån gång..

Annars bra utfört iaf.

tycker beatet e bly tungt fan.

Tay + reff. Först vill jag seja att det va en överfet reff fan, diggar mixningen hårt på dej i den. Versen e sick som vanligt ifrån dej, fett när du speedar upp flowet. mycket bra.
Grizzly. Utveckling utveckling o utveckling, du blir fan bara bättre o bättre för varje rad du spottar ut. tycker du har e sjukt najs flow i denna kaxig o fet. mycke bra.
Max. haha diggar fan din alkis stil ;-) kul att du mixtrar på sättet att flowa på :D

lätt en 10/10, finns ju inget som jag kan se som skulle sänka den.

peeys
Pleassure
Du fyller ingen mening i dagen, som en fästing//
Producent

2008-10-15 17:48
enda jag kan sätta mina öron till, är tay tay. resten är nivåer under, det blir rätt tråkig lyssning.

helt okej låt.
tay: flyter iväg med en dundervers helt enkelt, och reffen sänker inte låten direkt. nice text, och deliveryn är allting tung.

grizz: bästa jag hört med dig mään. verkligen! denna var dooooopeee.. fet text som vanligt, och diggar att du börjat kicka med lite mer attityd mayn! riktigt soft. fortsätt såhär!

max: absolut inte det bästa jag hört med den. rolig vers! när du skriva såhär roligt, så får du mig att flina till lite ibland, din bjärredsbonne. ;D .. ball vers. fet attityd !

men, måste ge grizz denna. bliviti positivt överraskad av dig den senaste tiden mayn!

8/10 :9
haha, vi bor på landet!
riktigt fett
Tack som fan alla!
Riktigt jävla bra! Fan vad najs att tay har börja släppa som fan nu!
We make rap, but we live hiphop
Tycker detta är kvalité om man jämför med annat skit som släpps här!
Tay och grizzly va bra skit, han sista va inget jag diggade tyvärr.. men jag håller mina ögon öppna.. bra grabbar
Ni som lyssnar kan väl skriva? Det är 75 som laddat ner och typ 7 som skrivit, kom igen nu! =)
nice lå¨t !
Mc´s Spottar Verbalt
ny länk..
hurmph..
Jag hatar 1 houre rule på speedyshare!
I'm like a black man without his cane!
fet låt, ey tay hur får man tag på prestige skivan? posta i gb
hurmph..
missa inte Max & Grizzlys nya platta magnum opus folks, för endast 70:- .. ni kommer aldrig ångra er! :)

UPP för denna!
haha, vi bor på landet!
den här var så fet, damn"!
Stay strong
Tvärfett grabbar! Beatet är lite jobbigt men ni bemästrar det sjukligt!
http://www.myspace.com/porrstudion
http://www.myspace.com/mrdekoy
http://www.youtube.com/porrstudion
Tackar tackar alla!
måste fan uppa denna tråd, för detta får inte missas när dessa tre skångar lägger det så fett som dom gör det.

Peeys
Pleassure
Du fyller ingen mening i dagen, som en fästing//
Skånepowah! Ni har lagt upp de fett, diggas som fan, alla 3!
1338 one step over
Tack! Nån mer?
Denna är.....tung....

Behövs ingen utförlig kritik här , ni lägger de tjockt alla 3 !!!

SKAUNE <3
Http://www.soundcloud.com/MackeMaple <--
Rappare

2008-10-16 20:59
förutom att du glömde säga till mig björn, det här beatet har vi fan pratat om, är det en tvärfet låt. tay flyter SJUKT, grizz gör det bästa jag hört än så länge och max är fan bara sjuk, i en positiv mening.. haha, som jag skrattar

uuuupppppppp
www.myspace.com/cedermusik
Ceder - Just det fan, det hade jag glömt, my bad!

Macketown - tack!!
that's wzupp
jag måste nog säga med handen på hjärtat att jag lägger sämsta versen här hahaha
Checka in min blogg på min myspace sida! www.myspace.com/maqsmusic
hahahah tay du dödar....
Fett beatet blev lite enformigt men ändå fett=)

Alla lägger det fett faktiskt=)

Taytay du flowar som en vetifan vad;) grymt:)

Och Grizzly och Max Gör det skitfet:D
feel tha beaaat maaan
Max - Hahaha det beror på vad man är ute efter när man sätter på låten! ;)
asså jag e ju bäst iallafall lixom..
Checka in min blogg på min myspace sida! www.myspace.com/maqsmusic
Producent

2008-10-17 16:11
fan va fet tay !
Max och björnen lägger de oxå fett najs!
:)
Tackar!!!
Fortsätt lyssna!

Riktigt fet låt , reffen dödar :D alla la de fett , o max alkis stil va frän ;D pjooong :D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Tackar båda två
jaajaa.. fett! är itne så mycket för att gå in på detaljer när det ska skrivas o skickas..

men det diggas!

Över 300 downloads, bra whoa! Write a line as well =).

Tack Jesper
tuuuuuuuungt tay flippar sönder den här asså!
grizzly lägger det tungt oxå har inte hört dig förr skit skön röst nice floow boois
max, det är lite nivådropp här.-. det är inte samma nivå som mot dom andra 2 verserna.. skön röst, men saknar attityd här kefft va det ju inte men attityden saknades tyvärr!

skön låt !
Det här är mitt liv MIN dagbok, jag lyssnar på er skit och hör minst en grej som jag gjort!
Ni snackar skit på beat, vi gör Logik musik!
Tackar tackar! =)
En vända till! =)