naaajs boys, grizzlys' vers var sexigast, men alla gjorde det bra... UPP PÅ DENNA!
Från södra sidan - EP ute snart!
sööftish! Orkar inte kommentera allas verser så men det blev nice! Har aldrig hört Gudde innan men jag tycker han la det fetast på tracken, skön attityd, fet text och sånt :) Jiim , du har också utvecklats fett mkt, mer sånt här :)
tack malsor skönt o höra och det kommer mer sånt här :P din refräng va me fet
Ehm... Varför ligger denna låten här? Jag har inte ens hört den? Och varför är det helt plötsligt en massa folk på låten som du inte nämnde Simon? Första och sista gästversen...Saaarvi.
MAGNUM OPUS MIXTAPE VOL. 2 in the making! Gästas av Öris, Calle P, Marke, George Kaplan m.fl.
haha det där får du ta me simon på msn haha
grizzly.. vafan... varför kör du med dessaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa buuull
Checka in min blogg på min myspace sida! www.myspace.com/maqsmusic
Grizzly och wetbo, ni bägge har alldeles för mycket luft, vad leker ni?
haha håller med maaaaax ;P sen beatet är redan playat efter vår session ;D men hör att vissa har utvecklats iaf :)
Fas 3 youtubekanal: http://www.youtube.com/user/Fas3musik?feature=mhum
håller med malsorey, e lite för mkt luftdrag i denna tråden!!!!!!!!
www.mk044.se | www.myspace.com/temythadon
malsorey P17 hahah du e för söt.. tål inte kritik hu? grizzly e bättre än er, va lite klasskillnad på låten. punk slut
Haha malsor, malsor, malsor.... Max - Tänkte vara schysst och lägga efter mycket tjat, du vet hur det är haha ;). Men detta blev ju lite galet.
MAGNUM OPUS MIXTAPE VOL. 2 in the making! Gästas av Öris, Calle P, Marke, George Kaplan m.fl.
vad blev galet, du gästa ju själv låten? :/
tycker alla lägger det fet..
Somethings never change
tackar fler :) sluta bråka om skit saken nu haha fler kommentarer i stället
orka att hålla på me den stilen helt seriöst... ORKA!
Fas 3 youtubekanal: http://www.youtube.com/user/Fas3musik?feature=mhum
Asså Malsor e ba så sjuuuukt jävla bra :D Älskar flowet han har och måste säga att låten var grymt bra! (Y)
www.youtube.com/ajdiin91
inte för att ja bryr mej så mkt, men grizzly wtf leker du kändis för? vem fan tror du att du e, snopp dogg eminem ???????? " va fan gör du låt me dessa " wetbo manne du behöver nt gå in i röven på honom o slicka rent :S
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
inte för jag e med på låten eller nåt, men att säga " bull " i mitt tycke är det inte att ge kritik! för visst det kanske e lite skillnad för vissa har rappat 1 år vissa 2-3 har ingen aning men, att säga något e bull bara så e inte kritik! och du pratar som grizzly vore 2pac och resten av gänget är sig själva, det funkar inte så, ska du ge kritik så gör det på riktigt, annars skit i. och grizzly, jag antar du har hört något med nån av dom som fixat låten, tror inte du la en vers till nån du inte hört något med, fridens / t
Haha storhetsvansinne is the shieat grizzly. Bara för du har gjort låtar med ganska bra snubbar nu. Tay, Shazaam o marke osv och folk har sagt att låten e bra så behöver du inte leka värsta eminem. Tay shaz o marke är 10 nivåer högre än dig asså inte för o va sån men jag tycker du ska lägga ne den där stilen direkt. Så bra är du inte. Låten va helt ok digga inte beatet reffen va dock bra
Geni
Dropthatbeat HAHAHAHA, du e 17 bast, hänger på hoodrap och ska sitta här o predika för jag tyckte din hOmiE va bull eller? hahaha.. behöver jag säga mycket mer?ps: använd gärna "mannen" så mycket du kan när du skriver, låter mycket häftigare.. promise! tEmy P19 att tycka nån e bull är väl för fan att ge kritik? inte på ett konstruktivt sätt kanske, men det har jag aldrig hävdad heller.. pratar om grizzly som han vore tupac?? hahah e du hög eller? jag sa bara att han han va fetare än dom andra och det va klasskillnad.. men tolka det som du vill.. jävla tomtar
malsor var bra, hört bättre. grizz regera låten, precis som wetbo sa. resten var knas!
haha, vi bor på landet!
okej någon som har kritik och ge och inte bara säga att vi andra är kassa haha
Simon: hört bättre av dig. Malsor: Feeeett reff mannen,du käkar beatet på albansk stiiiil :D fett broshan! Grizzly: För mkt luft känns det som? det enda du berättar e att du har kändisskap osv. diggas inte. Jiim: sådär, men du har förbättrats. Gudde: aldrig hört dig innan, men du har fett flow, fet text, skön attityd, fortsätt mayn! Malsor käkade beatet !!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Grejen är såhär: Jag menade verkligen inte att låta som nån bull bigshot, jag är ingen bigshot och det har jag aldrig påstått. Jag vet mycket väl att jag inte är Eminem och Snoop och alla andra ni radade upp. Och vem jag har spelat in med spelar ingen som helst roll (dock har jag aldrig kört med Shaz, även om det är på gång). MEN om man gör en låt så tycker jag det är SJÄLVKLART att alla som är med på låten ska höra den och godkänna den INNAN den släpps. Simon tjatade på mig hur länge som helst att jag skulle lägga en vers till hans EP, och enligt honom var det han, jag och han malsor på reffen. Sedan helt plötsligt så ligger låten här med några extra snubbar på, jag har aldrig hört den, jag har inte sagt till Simon eller någon att det var lugnt för mig att lägga upp den. Då förstår ni väl att man blir lite smått irriterad, jag vill inte leka stjärna bara säga att jag tycker det är bull stil. Till låten så är den ju rätt bull också, har aldrig hört nått annat från nån av dom som är med, och den enda som låter bra är Gudde (det är väl han på sista versen). Resten är verkligen....ja... Dessutom är jag inte nöjd med min vers, det gör ju att man blir ännu lite mer irriterad på situationen. Ta det som ni vill, men jag lovar er att jag inte leker nått jag inte är, förklarar bara min syn på saken.
okej grizzly men du får ta de me simon för han som snacka om att släppa låten och du själv är inte så heller jävla bra så håll i gen din käft el dra åt helvete
thx shipan för du gav kritik vill se mer sånt tack :P haha ja skrev min text på väg hem från thailand på flygplanet och ja vet om att ja kunde gjorde bättre men simon ville ha den klar så fort som möjligt så det blev såhär sen skiter ja i vad ni tycker här inne haha har bara rappat i 1 år o ni andra har rappat fan i 3-5 år haha tycker de är fett dålig stil av dig grizzly men skitsamma du får tycka va du vill o göra va fan du vill
3:e världskriget här ine vafan, gör som jim säger " kommentara kritk på låten istället " precis som shipan gjorde"!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
hahhahhahah urart i tråden jeppp
Jaha efter de grizzly skrev så får man väll säga att Simon verka ha en grovt handikappad hjärna.
Geni
haha ja men de har simon alltid haft hahahahaha men om han då tyckte att simon o malsor o ja va så kassa vrf recca han en vers då till simon de fattar ja inte o sen sitta här på whoa o säga att han inte ville släppa den och massa shot fattar noll ?:S:S:S:S
Jiim - Du behöver inte bli otrevlig? Vad exakt är det som är dålig stil av mig? Ang varför jag spelade in, ja det undrar jag också nu efter detta men jag gjorde det för att Simon tjatade och tjatade och jag tyckte han verkade schysst. Det hade inget med hans eller malsors skills på micken att göra. Och ang att jag inte ville släppa den, det handlar inte om det, grejen är att jag tycker man clearar med alla som är med på låten, "lugnt om jag lägger upp den" osv. Då hade det varit en annan grej.
okej men vi lägger ner detta nu skitsamma pallar inte bråka om en låt haha :) fler som vill ge kritik ?
tack shipan :) okej, såhär ser jag på saken. dålig stil av simon att göra så, helt klart MEN bara för det så kan du (grizzly) som verkar ha svalt för många ballonger inte snacka hur du vill om andra. tänk på det! och du var shiden bäst i låten heller, gudde la det fetast! hell yes :)
Och max förresten, vad är det för kritik att ge? "bull"? Har du inget vettigt att säga så är det bättre att inte säga någonting alls!
Malsor - Hur menar du att jag har snackat om andra?
malsorey P17 jag tyckte det va bull, då skrev jag att det va bull.. jag orkar inte påpeka varenda liten grej som va bull med låten och varför.. så enkelt är det. vem har sagt att du behöver ta åt dig det jag skrev? vi har yttrandefrihet i sverige om du inte visste det.
haha någon som vill ge kritik om min vers?
Har jag hamnat på lekis eller? orka sitta o bråka som ni vore 5 år och bråkar om små saker?. Ni är allt från 16-21 men låter som 5 åringar. aja till låten så : Simon - Du har gjort bättre tycker jag malsor - Jo du lägger det fett med attityd Grizzly - För mycke skryt men gillar din röst Jim - Du har gjrot bättre Gudde - Som andra sagt du är bäst på låten peace homies
http://www.myspace.com/infinitestruggle1 Varför har du inte pratat med din tjej på flera dagar?
- nee ville inte avbryta henne
Jag ska yttra mig mer och kommentera allas vers istället för en mening...Simon : Du har gjort bättre, men du har skön känsla, men jag gillar inte din text så mycket, du kan skriva mycket bättre än såhär. 7/10.. Malsor : Jag tycker refrägen är skitbra, den höjer låten riktigt mycket, fast du spela in den snabbt och skrev texten på plats så får du 9/10.. Grizzly : Ja du, du är bra, flowet sitter och bra text, men inte den bästa på låten även fast du själv tror det, 7/10.Jim : Du har ochså gjort bättre, tycker det är lite nödrim på din text och flowet är sådär, men du har en skön attityd och det gillar jag, 8/10.. Gudde : Lyssnade inte på hela låten innan, men gjorde det nyss och du var klart bäst på låten, skön attityd och bra text, och flowet sitter som klister...10/10.. Låten får 8/10.../ Jikke
Reffen var det enda som var okej.
shades on my eyes you can't tell I'm .....
okej tack jikke att du digga and tack duvan för du va ärlig :P fler ?
fet refräng malsor! första killen lär helt ok, lite oslipat bara. Grizz, fett som vanligt.. vi borde fortsätta reppa. stängde av låten pga att rasten va slut pejs!
next week on whoa; grizzly vs. 3500 whoa kids - who will have the strenght, the determination, the anger and the wits? see the outcome live, next week on whoa. sponsored by;cano'lyric - the fruitpunch for whack mc's Spoiler grizzly var bäst hej
Diggar dig Gudde ;D Ni andra la det grymmt också :D