JoshaN - Ensamhet
Hate it/Love it. Men kommentera. Låten:JoshaN - Ensamhet Mixning: Jag Beat: EmotionL Rap: Jag Texten: Tycker & tänker, men kommer ingenstans. För alla mina minnen, e när vi hade varann. Men de försvann, finns inte mer. Dagar går ut på att blicka ner. Tänka på kärlek, försöka att le. Men ja älskade dig, men du sket i de. Reff: Känner sakta hur ensamheten slukar mig nu. Alla dagarna vi hade, dom har plötsligt tagit slut. Men ja fortsätter kämpa. Allting ja har kvar nu, är mitt hopp & längtan. 2ggr Säg va händer sen. När den som man älskar, bara vill va en vän. Ligger tänker, själv i min säng. Där du bruka ligga, & sova men. Nu ligger ja själv. Alla tankar som snurrar, borde ja varit berädd. På att de här skulle hända. Känns som att kroppen & själen har skändats. Allting förändras, men ingenting blir bättre. Vi en förut, men nu är ja bara hälften. Säg mig var tog du vägen. Ditt farväl ett brev som du skicka me mig hem. Du gav mig ditt nummer, & sa ja kunde ringa. Men varge gång ja ringde, så blev ja klickad. ( pratar ) Men de va tyst, å hon ville inte prata. Har hon glömmt mig, glömt att ja finns. Ja känner smärta, efter allting ja minns. Reff: Känner sakta hur ensamheten slukar mig nu. Alla dagarna vi hade, dom har plötsligt tagit slut. Men ja fortsätter fortsätter kämpa. Allting ja har kvar nu, e mitt hopp & längtan. (Inlägget låst av luthgr3n på grund av för många uppningar 2008-10-20 18:02:25)
Joshan-NoBrainProductions-Joshan-HomeRecStudios.
13 nerladdningar å inte en enda kommentar. snålt!
hallå?
tackar :) fler?
Skön men rätt drygt beat faktiskt.. Men mysig låt!
http://www.myspace.com/porrstudion http://www.myspace.com/mrdekoy http://www.youtube.com/porrstudion
Thx :) Upp/Fler?!
Låter soft
Http://www.soundcloud.com/MackeMaple <--
Tack så mkt :) fler?
Soft soft :) Kommer pumpa denna mycket nu, iochmed min flickvän dumpade mig igår (vår 2 års dag)
du står i kön som mitt största fan, men va fan, kan ju inte hjälpa att jag är superman.
Ah, sånt e svårt. men thx :) Fler?
skön låt joshan! keep it up boy,
Sleep is the cousin of death
Klar förbättring! Känns som du lagt ner tid på den, även om det är mycket som kan föbättras. Känns också ganska äkta. Skönt att du kan göra en låt som betyder något för dig. You're getting there.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
tack som fan till alla :) jo de e sant, ja la ner mer tid på denna än vad ja har gjort på dom senaste jag har gjort. men ja lovar att de ska bli ändring på de nu :)
skönt låt!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Tack :) Fler?
Kom igen, 47 nerladdningar? snålt de va här då
ingen som vill säga något?
riktigt bra gjort tycker jag, skön känsla och bra text! fortsätt så. fred och kärlek/M
Hiphop For Life
thx :) fler?
NY LÄNK? JAG KAN INTE KOMMA IN PÅ DENNA:s oj caps
-peaCe-
nä nu gick de..!! skön känsla på verserna, reffen var skön oxå. keep up!
-peaCe-
thx man :) Upp & Fler!
JoshaNMusik, skön låt :D, har bara hört 2låtar med dig, men denna var uberskön, kan inte sluta lyssna på den ;D peace, (keep it up)
Tackar :) Upp!
tack :) kom igen whoa! 76 nerladdningar, lite mer kritik?
Uppar sista gången nu
JoshaN : klart förbättring, mycket bättre än va du tidigare har gjort. Det finns dock lite flowmissar men det är inte så mycket. I know the feelings in the lyric. Sen måste jag säga att det va skönt med det där när du la in telefon snacket. Du går framåt Fortsätt så!
-{remne music 2008}-
bra låt, men det dära "Forever.com" pajjade stämmningen liksom, annars en jätte fin låt. keep it up JosH ;D
http://www.youtube.com/user/LuffarNMusik?feature=watch
Tackar :) jo, men de va lite svårt att pilla bort de, å de blev bara knas i beatet när ja försökte, så ja sket i de till sist :P Men thx :) Fler?