I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

tMy - Min Anslagstavla (netplay)

Vår Hiphop - Audio & Video

2008-10-20 17:09

tMy - Min Anslagstavla (netplay)

tMy bad mig lägga upp den när han inte kunde komma in på whoa så nu gör jag det.
Ingen aning om vad jag ska skriva här.
Iallafall sex fresha tracks från honom kan ni väl höra.
Även en GoldTrack från Bruno.

Gäster : danielb, Bruno, Nick, Magna och Robin

Tracks:
0. Intro
1. När Min Ängel Sover feat. danielb
2. Stryper Den Jäveln
3. Saknar Dig Pappa (Remix)
4. Vill Bara Tacka feat. Robin & Magna
5. Du Vet Hur Det Känns feat. Nick
6. Stilen Är Fresh (Bonus Track)
7. Bruno - tMy's Presentation (GoldTrack)
8. Outro

NETPLAYEN

(Inlägget ändrat av DoktorDöd 2008-10-20 18:01:20)

www.myspace.com/danielbylund

2008-10-20 17:26
Yeah de låter fett men du skulle skippat magna på den låten så skulle de låtit bättre

peace homie
http://www.myspace.com/infinitestruggle1
Varför har du inte pratat med din tjej på flera dagar?
- nee ville inte avbryta henne

2008-10-20 17:42
läken funka inte för mig kan du langa ny ?

2008-10-20 17:43
funkar inte för mej heller :S
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-10-20 18:14
guldlåten är ju bäst... nämen hahahaha,

lyssnade igenom den hära igår kväll när du skickade den till mig och jag kan säga att jag gillade det mesta speciellt saknar dig pappa och låten med danielb...
hoppas du gör mera netplays tommy. är roligt när någon man "känner" lyckas bra iallfall:)

Fortsätt med det du gör mannen, puss
Om man är sugen på någonting, sen blir man inte sugen längre.
Är man avsugen då ?:S

2008-10-20 18:20

Rappare

2008-10-20 18:29
Yes nu kom jag in på whoa!:)
tack alla som har lyssnat och tack bdaniel som styr upp det hära!tack
fosho

2008-10-20 21:57
orkar fan inte kommentera skit mycket XD haha
men diggade daniels b's Reff som fan!

haha netplayen var lite kul att lyssna :D <3
https://soundcloud.com/mendelsonbits

2008-10-21 20:41
men snälla . han förtjänar mer

2008-10-21 20:53
Nja, detta var inte något speciellt i mina ögon. Kanse whoa klass, men det känns som att du inte lagt ner tillräckligt med tid det hela. Mitt råd till dig är att fortsätta skriva mer. Arbeta lite hårdare med texterna och försök flyta fram över beatsen på ditt egna unika sätt.
Fortsätt kämpa!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Producent

2008-10-21 21:12
Håller typ med Flowalicious fast whoa standard? fatta inte va han mena med de.. låter fel.

Nåra låtar har du samma flow som förr i tiden, gillar jag tyvärr inte, du hade ett skönt flow i nån låt du gjorde men minns inte namn, det flowet jag hörde då va tight.

Du kan bättre bara du ger låtarna mer tid bror:)

Älskar dig=)<3
Flyger fritt, landar platt

2008-10-21 21:14
tMy - När Min Ängel Sover(Feat.danielb) - Vad heter beatet? Tror jag hade det innan... Antingen det eller så har jag hört det i någon låt.

Bra annars :)

2008-10-21 23:35
soft tape mannen! skönaste låtarna va den jag gästa och du vet hur de känns! skön feeling!
bra jobb! peace broh
Fas 3 youtubekanal: http://www.youtube.com/user/Fas3musik?feature=mhum
Rappare

2008-10-22 14:50

Flowalicious! Jo du har helt rätt med det du säger! att jag borde lägga ner mer tid på texterna osv, ska börja lägga ner mer tid på låtarna nu,men tack för en fin kommentar!:)

fosho

2008-10-22 21:45
:)
Jag tänker iaf såhär: En text gör ungefär 90% av en låt, om inte mer... Vem vill lyssna på en rappare som bara kan flyta bra, men leverar värdelösa rim som man själv får upp i huvdet innan man hör dom lixom?.. O andra sidan kanse man inte heller skulle vilja lyssna på någon som inte kan flyta. Fast jag lyssnar hellre på någon som pratar in en låt och har något vettigt att säga än någon som har skrivit 3minuters bajs men kan flyta. Nu säger jag inte att det du skriver är bajs, men det är så jag ser på det hela iaf.

Fortsätt kämpa, du är 17år och med ett par år på nacken kommer du lyckas fint, bara du vill! Missa heller inte "Super duper fly mixtape" som släpps 10november, du kommer få en helt ny bild av hur svensk hiphop kan låta!
MÅBRA! /H

2008-10-24 17:42
Jag tyckte den va Ganska fet ändå! :D
Vissa låtar åkte in på mp3:n <3
Mer uppmärksamhet Hitåt! <3
http://www.myspace.com/lattimusic