Text. (Vers 1 ) Tiden försvinner och du är i himmeln Jag tänker tillbaka på alla våra minnen Ja jag tänker tillbaka på alla dessa saker Men idag kan jag bara prata med din gravsten För de fanns så mycket vi hade gemensamt intresse vi dela, men nu står jag här ensam och vad jag menar, är lusten att leva försvinner, för att vi en dag ska förenas Du levde så enkelt, du hade inga begär Bara tak över huvet i en hel tvistad värld gick för långt o lät tiden springa iväg, Ditt kriminella tog över och nu sitter jag här Alla som saknar, alla tider vi minns Och nu skänker jag en tanke till himmelens prins Ibland hatar jag att den jävla spriten finns för det var de som fick dig att sätta livet till Reff Ja jag vänder tillbaka till tiden vi minns Men nu är han borta våran Himmelens prins Tiden står still, mörkret de faller Vad som än hände så e du älskad för alltid (Vers 2) Allt som vi hade, men som övergavs Skickar denna låten till dig på din födelsedag och i överlag, så behöver jag inte fler saker som bara gör mig svag Gunilla, är så jävla stolt över styrkan sen dagen du såg din sons kista i kyrkan och hur du varje dag går o tänder lyktan som lyser i mörkret över gravens yta Ni fortsätter kämpa och tårarna faller hur ni än gör så kommer mardrömmen stanna Det är svårt att fatta, men vi klarar de alltid i början var de svårt, men vi e starka tillsammans
Http://www.soundcloud.com/MackeMaple <--