TEXTEN! nme: jag va full som fan du va snygg som satan, jag gled över golvet jag ville bara prata, du svamla något om att du blev dumpad igår, jag tog mina händer över ditt hår, du sa gå härifrån, jag stannade kvar krävande som jag är, låtsades inte höra va hon sa och sa(baby Im yo man) hon berätta att hon hade det jobbigt att de räcker, så jag prövade min lycka fick en smäll på käften, hon sa att hon skulle gå på toa strax tillbaks, men sen fick jag höra att hon dratt till stan, vem va hon fan jag måste veta så jag gick ut, hittade henne bland några snubbar och frågade när tog vårat förhållande slut, hon sa snälla lämna mig ifred du är helt jävla störd, jag kramade om henne och sa det ordnar sig här är en öl, och du har du en 70´s om du stannar kvar, senare gav jag henne mitt nummer och väntade på att hon skulle ringa tillbaks, Denci: Varför ringde du aldrig fan jag trodde ju att du gilla mig Tydligen inte för nu sitter man själv en stillsam kväll dränker sorgerna med terpentin tänker på mitt keffa liv häller upp lite mer och spetsar skiten med kemisk sprit jag håller i lite hår jag fick jag fick tag på när du flydde varför sprang du så så fort iväg kan du åtminstonde säga vad du tycker jag menar fredagkvällen var ju underbar gled in på krogen, såg dig, sen var det du och jag jag gick fram lugnt, vad vill du ha att dricka? du gav mig en smäll på käften men jag såg kärlek i dina blickar du drog snabbt till dansgolvetoch jag kom efter dig du dansa med en snubbe men han ses aldrig mer igen för det är bara du och jag för alltid jag såg hur du planerade din och min framtid jag har aldrig vart så lycklig spanar på dig över barkanten en vecka senare står jag med snaran runt halsen
mhm