I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Pikku - improviserad session (engelska)

Vår Hiphop - Audio & Video

Skivsamlare

2008-10-21 21:23

Pikku - improviserad session (engelska)

Moi!

har legat lågt ett tag och hittade ett beat igår typ.. skrev typ fyra rader spelade in, fyra till - spelade in osv. för typ första gången nånsin körde jag på engelska bara för skojs skull.
Säg iallafall vad ni tycker om det, det är verkligen ingen genomarbetat alls men langa kritik iallafall ! (jag vet att mitt uttal inte är jättebra)

här e skitet iallafall - Länk till http://www.speedyshare.com/569709710.html

Pikku @ Ta-fatt & LUCY N' LUKE
Skivsamlare

2008-10-21 21:23
den är väldigt kort glömde jag att tillägga ! :)

2008-10-21 21:51
En sak som var bra att man inte hörde din skånska iallfall. ; D
Å jag tycker inte att ditt utal var så dåligt, å den var lite halv skön.. men lätt lite slapp på ngt sätt..
No you!

2008-10-21 22:12
den är helt ok :) beatet e tungt , mixen åde me , borde droppat en hel låt på skiten istället :D

keep the güüüüd shiet upp :D pyssåkram!
383 mannen vi slaktar bijaces !
Skivsamlare

2008-10-21 22:18
ProNoob ; hehe tack man ;D menvafan skånska e skönt haha. tack uppskattas som fan !

Senneh ; tackar så mycket ! :) jag är inte säker men det kommer kanske en seriösare låt på engelska så småningom :) Peys n im out !

2008-10-21 23:21
Tycker du ska börja köra på engelska, du var faktiskt bra.

Dock kmr nog inte låten spelas mer än typ 10 ggr eller nåt, men bra gjort iaf! :)

pz.
Oringatality-Battles brooooooooooooooooor!

http://www.whoa.nu/forum/svensk-hiphop/battles/716525/1.aspx

2008-10-22 13:32
uttalet var whack faktiskt.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Skivsamlare

2008-10-22 17:06
niickees P16 - tack så mycket man :) får se om det kommer någon mer låt på engelska :)

-asma P21 - tack, har aldrig någonsin skådat sådan konstruktiv kritik förr !

2008-10-22 21:19
Digga de ! längesen man hörde nån låt från dig och snacka me dig :P
men jaja digga de , BIG UP pz.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-10-22 21:45
pikku
bli inte ledsen, jag vet inte vad jag ska ge dig för konstruktiv kritik compadre - uttala bättre? vad vill du att jag ska säga?

2008-10-22 21:50
Tycker det känns så meningslöst att slänga upp helkeffa sessions här.. Tycker du själv att det här är bra? Skulle du själv kunna t.ex leta igenom låtar på youtube,hitta denna och tänka "denna snubbe var bra"?! nej, antaligen inte. Lägg ner lite tid på det och gör något grymt istället för att lägga 5minuter på en låt som bara låter wack.
Skriv lite sköna texter som tilltalar folk istället för att bomba forumet med något som du gjort om 5minuter. Jag vill iaf inte höra det här.. och innerst inne vill inte du det heller.
Kämpa vidare. FRED /Flowalicious
Skivsamlare

2008-10-22 22:29
flowalicious P19 - tack för att du berättar hur både du och JAG känner, haha.. du har rätt, jag tänkte mest att jag inte gjort nått på länge och ville ha folks åsikter om hur min första engelska session låter.. men tack för din ärlighet för övrigt

-asma P21 - haha är inte ledsen alls mayne, men du som kör på engelska borde kunna säga mer än uttalet som ska bättras på, eftersom jag redan har sagt att mitt uttal inte är bra ville jag höra om det fanns något annat, texten e lame det vet jag! men tack ändå !

Böönan P15 - man tackar man ! peys !

2008-10-29 11:06
Soft låter riktigt nice på Engelska ;) kanon

Skivsamlare

2008-10-29 13:07
aha, tack man :) uppskattas !