Aiiner & Macke - Känslor på beats! Snickrade ihop en låt ikväll med en Norrlänning :)Tyckte de blev helt ok ändå!Tar gärna emot kritikKärlekVers 1 : AiinerVers 2 : MackeLänk: Länk till http://www.speedyshare.com/792417435.htmlAiiner:Jag lär mig om världen då jag tänker och tittarDet regnar och blixtrar, ensamma timmarFör konsten att se och slåss mot problemVar något som jag innan inte orkade medMen dagar har gått och jag har lämnat mitt gamla jagoch jag har nästan fullt ut lärt känna mitt sanna jagJag har hittat kärlek, lycka och sorgJag fastna i sorg men lyckas rycka mig bortLycka och kärlek tog över rädslan för dödentack gumman du är där när jag blöderKärlek är naturligt men även väldigt vackertkunna mysa med någon och hålla om på nattenibland går man ensam genom skuggornas dalför när man blir lämnad finns bara skuggorna kvarså tänk på detta och tänk på dessa ordendå kanske det kan finnas lite kärlek på jordenMacke:Så, ner från skåne enda upp till norrbottenBröder i musiken även om det är långt bort,menvi delar samma liv, har samma tankebanorGår man utanför vår dörr så blir allting farligtMusiken var den som rädda mitt livtexterna o rappen fick mig o lämna all skitoch när jag kämpa mig igenom de bit för bitså satt jag ensam kvar o tänkte de var strid för stridBehövs inga terapefter, bara penna o papperskrev typ i 3 år, jag ville vänta med rappenville hämnas den tanken, som har skändat min vandringgenom livets etapper så var jag lämnad vid kantenHar märkt de nu, efter känslor på tracksdå min unika lyrik var endast ämndad för rapmen den känslan är whack, för den människa jag ärGreppa micken och nu kan jag bara älska de här