tjena grabbar... Synd att ni inte får några åsikter, på så sätt kan ni ju omöjligt utvecklas... här kommer mina åsikter hoppas dom är till nytta för er! Chrisse Du ligger i takt, och det är skönt att höra! Det du skriver är sanning och du har ett bra budskap, du har skrivit det så man förstår att du menar det och det är bra... Dock så måste du träna på inlevelsen och leverera texten på ett sätt som gör att vi som lyssnar förstår precis vad du känner för just nu låter det som att du bara läser från ett papper. Ett tips där är att lära dig texten helt utantill och kicka på ren känsla.. Sen om jag va du skulle jag fokusera på att ha några flerstavliga rimm...Dagge rent flowmässigt låter det som om du har mer erfarenhet än chrisse... Det är inte felfritt men det är rätt skönt.. Du levererar med lite mer delivery men borde ta i mer och verkligen få ut vad du känner... Sen har du även lite väl simpla rimm tycker jag. Tänk på att för dem som sysslar med rapp eller lyssnar mycket på hiphop älskar flerstavliga rimm ;) Reffen är det bästa i låten ;) Sen när ni släpper en låt såhär på whoa och vill ha uppmärksamhet i en tråd så tycker jag det hör till rent hyffs och respekt att man tar med vem som har proddat beatet... ;) Fortsätt kicka och hjälp till att uppa trådar här på whoa!One love / Edda
www.eddaonline.se