I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Kapitel1 och Robin-Weed session

Vår Hiphop - Audio & Video

2008-10-30 18:29

Kapitel1 och Robin-Weed session

Shuu här kommer en ny låt hoppas ni gillar den :D Pz
Länk till http://www.speedyshare.com/609433738.html

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-10-30 22:13
kommentera då !
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-10-30 22:39
näää.. keffaste ljudet och flowet bör ni träna på. samt att skriva texter. Mycket blaze i lerum eller?
mhm

2008-10-31 01:21
Tack för kretiken :P där jag och mina kompisar e så blir det de xD

2008-11-01 23:21
kommentera !

2008-11-01 23:30
Alldeles för höga adds, och rätt kass mixning overall. Kasst ljud också, men jag vet hur det är att ha dåligt ljud så... ;D
Halvdant flow rakt igenom, och ganska klena rim. Gillar inte riktigt temat heller.
All in all, inte särskilt bra, men öva på!
Jag hatar alla. Ni kan kalla det för kollektiv bestraffning.

2008-11-01 23:35
mer kommentarer whoa

2008-11-02 12:00
Komentera whoa vill ha mer kommentarer

2008-11-02 21:05
som andra-sidan sa kommer nog dom flesta säga.
mhm

2008-11-04 09:06
Ni är jätte coola, två stycken femton åringar som har delat på en 0.2a oregano o nu är dom experter på röka.. Hallucinerar i klassrummet o grejer.. off topic ; Lerum ligger inte i Göteborg!
Om en cigg förkortar livet och ett gott skratt förlänger de, borde en spliff hålla skiten på en stabil nivå!

2008-11-04 10:16
jag har rökt sen jag var 13, och jag har ALDRIG haft hallisar..

första killen var fett keff... tyvär.. tråkiga rim, dåligt flyt, deliveryn ska vi inte ens tala om. texten var bara... näääh.. skaru rappa om röka så får du göra det bra.. lyssna på Ri-Fa om du vill ha tips om hur man rappar bra om röka.

andra killen var nästan sämre än första. men samma gäller där.. dåligt rakt igenom...

det värsta av allt är nog ljudet, det är så... fan rappar ni i en datamick?

2008-11-04 10:20
hojjta om ni vill köpa standard med spår av LP-skivor i för 8 läx/heggus

2008-11-04 14:49
För det första borde du lära dig grammatik. Man startar en mening med STOR bokstav och avslutar sedan med punkt. Who knows, kanske oreganot som fuckat din hjärna lite grand vad vet jag. Sen när kan man ens köpa en 0.2a? Om man vill köpa små mängder så är det väl ettor, 2.5or och femmor som gäller? Men vem vet? Jag håller mig i alla fall till min köttbuljong ;).
Om en cigg förkortar livet och ett gott skratt förlänger de, borde en spliff hålla skiten på en stabil nivå!