JoshaN & Metz - Kom Hit Holla jaoow! Ny låt med mig & Metz helt enkelt.Hoppas ni gillar den för de tog en jävla tid att göra den ;PMixning: JoshaNReff: JoshaNVers1: Metz/JoshaN & AndreVers2:JoshaNLåten!Texten:Reff:Vill ni va me i leken kom hit.Vi har de ni vill ha, en fin brun bit.Snacka skit, å du faller bak.Sluta leka oss, gör din egen sak klar.2ggrVers 1JoshaN:Börjar med att säga atthur du en spelar blir det schack mattkom med mig vi går på skattjaktvi hittar det vi söker efter och blir fuckt upMetz:Metz och Joshan The next big thingkeeping it real and cuz we got a lot to buildI got my eyes all open to focus of something goodAnd everybody who wants i welcome in to my hoodI will still be the top of the ten bestCuz we fought for our lifes and made a succses And for those who dont know me and dont know who I amI can only say im a guy who plays in this gamefatta vi reccar och bildar respektAndre:Det här är Joshan och Metz JoshaN:SÅ PUTS VÄCK Metz:vi får väll se hur det slutar senkanske blir jag känd men tror mitt bidrag blir min bästa vänReff:Vill ni va me i leken kom hit.Vi har de ni vill ha, en fin brun bit.Snacka skit, å du faller bak.Sluta leka oss, gör din egen sak klar.2ggrVers2:Börjar me att bara säga att.Hur du en spelar, blir de chackmat.Kom me mig, vi går på skattjakt.Vi hittar de vi söker efter, å blir fuckt up.JoshaN å Metz de blir helt sjukt.Kvittar va vi gör, för de blir alltid bra till slut.Ja har en plan om att man alltid ska må bra.I´m Love´n it, som en Macdonalds reklam.Många dissar mig hit å dit men.Har slutat bry mig, dom blir avundsjuka sen.När de blir skivbolag å autograf.Ser oss på stan, å dom stannar kvar.För, deras hjärtan står i brand.Men vi säger Shu jaoow, med massa andra slang.Vi får väll se, hur de slutar sen.Kanske blir ja känd, men tror mitt bidrag blir min bästa vän.Reff:Vill ni va me i leken kom hit.Vi har de ni vill ha, en fin brun bit.Snacka skit, å du faller bak.Sluta leka oss, gör din egen sak klar.4ggr