I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Till minne av Charlie Nilsson!

Vår Hiphop - Audio & Video

Rappare

2008-11-04 03:31

Till minne av Charlie Nilsson!

Jag vill bara droppa denna för att hedra minnet av Charlie Nilsson som bara 18
år gammal tog sitt liv, så många unga som tar det sista felsteget och tror livet är kört för det känns som att allt bara är motgångar.
Mår du inte bra så är det inte fel be om HJÄLP!
Alla som säger annat har fel, och mår säkerligen inte bra själva.
R.I.P Charlie!

Sometimes I sit and look at life from a different angle , dont know if I'm gods child or satan's angel.

2008-11-04 03:40
den ligger uppe redan iddi!
B
Rappare

2008-11-04 04:02
Jag varken ser eller såg den någonstans.
Sen är reglerna så att man skall endast lägga upp eget matrial, och jag är produktionsledare för artisten och har gjort videon..
iddi.
Sometimes I sit and look at life from a different angle , dont know if I'm gods child or satan's angel.

2008-11-04 04:48
Gjort videon? det är fan två bilder, och Rader på låten WOOOW det kan till och med jag göra... Nuffsaid phuckphace!
B
Rappare

2008-11-04 12:29
elajt men vart ligger den, Ja även om det är en bild och rader så måste väl någon göra den? Du verkar vara en extremt... Det var inget jag läste din signatur.. bra du har varning skyllt så man fattar och slipper jobba ner sig på en psykiskt störd som skriver skumma saker.
Rappare

2008-11-04 13:18
En film till minne av Charllie som Emelie Nilsson Hans syster gjort!

Rappare

2008-11-07 01:55
Kommentera gärna låten..

2008-11-07 11:28
jätte bra låt, har precis gått igenom samma sak :/ det är hemskt!
VILA I FRID!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Rappare

2008-11-07 16:41
sofiespets: Jaså, jag beklagar sorgen :/ - Stay strong och du är ett grymt föredöme för andra som går igenom samma sak eller kommer gå igenom!
Big blesses!

2008-11-18 15:21
Beklagar sorgen.

men beatet var inte bra till texten och meningen med låten, pianot låter mer som om Du ska ta självmord eller nått. du skulle haft nått mer fridfullt, inte nått som låter som en skräckfilm.
annars bra.
fred
All i need is one mic, one beat.

2008-11-18 15:22
nu när jag lyssna på hela låten hade jag rentav blivit sur om jag var förälder eller nått å hörde denna låten, det låter mer som om du vill strö salt i såren eller nått
All i need is one mic, one beat.
Rappare

2008-11-24 19:46
Familjen gillar den iaf, inte jag som skrivit texten..

2008-11-24 21:32
som förälder blir man nog absolut inte arg, tror dom uppskattar det starkt! :)<3
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-11-24 22:23
Jag ska vara ärlig. Jag tycker låten är hemsk. när det gäller rim ska man inte klaga i såna här teman men låten i helhet är... usch. men hade jag varit förälder själv till denna kille hade man nog uppskattat de lika mycket även om Stanislav hade gjort låten. aja puss

2008-11-25 01:56
Blev alldeles tårögd av låten..

Det dör allt för många unga i sverige..
Beklagar sorgen mannen.. peace

Rappare

2008-11-26 18:41
Eraajk, tycker vissa saker är lite för rakt på sak och kanske river upp såren mer än läker, men som sagt jag tycker det är en fint gjort iaf.
Han syster Emelie gillar den och tror det är huvudsaken, hon hade nog sagt ifrån om hon tyckte det var förmycket och inte hade velat låten låg uppe.

H0774: Absolut är det för många unga som dör, tragiskt som fan :/