Producent
2008-11-04 20:12
MP3 - Baby.mp3
Aloha! Tommy och Jag (som går under samlingsnamnet MP3) har snickrat ihop ännu en låt. Vi kallar den för baby, och vi anser att den skall spridas.Speedyshare-länk!!! Tanka, lyssna och lämna gärna en kommentar :) Pusshej!
When Life Gives You Lemons You Paint That Shit Gold
Jag kan utan tveka säga att den till 99,9999999999% Kommer vara skitkeff utan att ens ha lyssnat på låten...Spoiler Tänka sig! Detta var ju inte så dåligt, tvärtemot, ganska bra faktiskt! Tyckte det var lite fult dock med att blanda svenska och engelska... Refrängen var ganska tråkig och konstig, störde mig på oh oh-grejen! I övrigt var detta bra, men jag tyckte mest om han som rappar på engelska! Grattis!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Det diggades fan, visst ni är inte 100 med shit va Joto utvecklas! Riktigt kul att se! Beatet va soft med! pz / Din Lyricist
Skrivandet är känslornas vädringsprocess. Hjärnan mot hjärtat i ett tävlingsmoment
Producent
2008-11-04 21:24
F hur kan det vara en spoiler utan att du lyssnat? ;)Daggen_ haha, jag kan också mannen, kul att du tog dig tid att lyssna :)
... du vet inte hur man läser en spoiler va? :P vänsterklicka precis under den tjocka texten där det står Spoiler, och dra med musen över min ruta så får du se =)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Producent
2008-11-04 22:27
F där ser man (skyller allt på att jag inte hänger här så ofta längre :P) kul att du gillade iallafall! Men alla behöver ju inte älska :)Spoiler Jag kan också!
Hahah :) Det flesta gillar nog iofs!
John får dagens kram för att han är så jävla smart! Gilla mer är ni snälla?
www.myspace.com/avmmusic
haha låten va bra boys lite konstigt beat som sagt och grattis tommy i efterskott haha =) one!
www.myspace.com/andreeymusic
Tackar Andreey! Men varför fan vet alla om att jag fyllde år igår? Mina personuppgifter ska ju egentligen vara en välbevarad hemlighet, eftersom jag är en superhjälte! Keep ballin dude;)
www.myspace.com/avmmusic
Ojojoj det här var bra! refränge(n/rna) gillade jag starkt! Spoiler bra skit helt enkelt. hihi jag kunde också^^
www.myspace.com/verbalvandalmuzic
Och grattis i efterskott tommy haha
Jag och mina kamrater Adam Nilsson, Putteptl och Viktor Springare tänkte våldsgästa sönder dig för att du fyllde år. Dock så trodde vi att du skulle slå ihjäl oss, så vi lät bli.
Tyckte den var soft. Rappen utvecklas grabbar! Beatet var skitnice faktiskt!
soundcloud.com/brormusk/sets
tung lyrik! han som rappa på engelska va skönast tycker jag, men båda var bra.. :) riktigt soft beat
Bildar ord av bilder
Producent
2008-11-05 23:21
Vv tackar man! Hooka internet så vi kan spela in tuffa internetlåtar :DSchri Yeah, tack man!Rebus- Soft att du diggar. Alltid kul med positiv respons :) Kul att så många verkar uppskatta låten!
Akademikern: Hade ni sagt till först, hade jag nog varit vänligt inställd:D Men vad tycker du om låten?
www.myspace.com/avmmusic
Vänster...
www.myspace.com/avmmusic
Skön låt med sköna rhymes. Höj accapellan !
hatar forumsignaturer.. http://twitter.com/ARSVXO
Haha aa de de e på G. Så snart så;D
Grym utveckling på Joto!! Kul att höra min gamle vän! Själva beatet diggade jag inte överdrivet mycket.. Mest för att det inte är min stil tor jag, så inget fel på d! Rappen finns inte mycket att klaga på hos er båda, Ni anpassade er till beatet på ett bra sätt! Texterna var bra. Gillade reffrängen, enkel o bra Låten är bra, ni har eran stil vilket är väldigt bra att ni har! Jag personligen dunkar inte detta för det är lite klent i mina öron. Det som skulle höja upp är om framförallt Joto har lite mera inlevelse, jag vill tro på dig mer & attackera beatet lite hårdare.. Tack för mig peace
2 PJÄSER
Producent
2008-11-09 00:33
phillae kul att du diggar man! Hoppas den pumpas hemma nu ;)Zlick My man! Kul att du tittade in! Härligt att vi får lite mer utförlig kritik, det uppskattas alltid. Inlevelse blir det mer av i nästa låt :) Men kul att du tittade in!
Jo, Tommy ! Du vet att jag tycker om! Jag bara väntar på att Whoa ska fatta. :)