Du har ju mixat sönder Emeralds vers totalt :S Och vad har du lagt in i refrängerna? Det låter som nån slags banjo. Vad har du emot mitt flow Spades? Jag hade bäst flow här. Och jag var väl den enda som inte nämnde godis och motorsågar i min text, så vad är det för fel på texten? Ni har rätt angående tonlägen och sånt, för det har jag inte brytt mig om alls, så det blev lite enformigt. Vissa ord är svåra att uttala efter varandra så det blev lite sluddrigt på vissa ställen, men jag tyckte det var riktigt bra. Det är den andra eller tredje låten jag gjort. Lyrics: Det finns ingenting som kan skrämma mig mer Än att komma in i ett rum fyllt med rengnagda ben Höra själarnas skrik som är otäcka och rena Skär i skinnet, genom märgen och kapar en sena Jag försöker fly men jag ramlar till marken Ser en man vid en lykta som lyser i parken Jag ropar på hjälp men han hör inte mig För huset jag är i är inställt på fade Jag har ingen aning om hur jag har hamnat här Skräcken i mitt öga är nu binnokulär Kanske om jag... Vänta vad fan var det där Något ylande läte som återigen skär Genom både märg och ben snart är det försent Krossar fönstret, hoppar ut och höften går ur led Jag försöker skrika men jag har blivit stum Vaknar en timme senare i ett sönderslaget rum
Dricker så jag knappt kan se, och stapplar ner/För trappan och lovar mig själv att aldrig packa mer/Dagen efter börjar man att halsa rent/Man lever bara en gång, tacka Fan för det. ~Ismen~