I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Dylan - Closure

Vår Hiphop - Audio & Video

2008-11-07 06:24

Dylan - Closure

Det händer ibland att man skickar iväg ett beat man är nöjd med mest för att det blir dammigt om man håller på det, även om man är osäker på om det blir något (bra) av det.
Ibland får man tillbaks en rätt fet låt några timmar senare.. :)

Vad tycker ni om denna?

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-11-07 14:40
Hah.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-11-07 18:42
Denna är helt grym and you know it. Har haft den i ipoden sen jag fick den bro...

Den som inte gillar detta har missat nåt....

2008-11-07 21:07
den är soft som fan
http://www.myspace.com/kallargubbens

2008-11-07 22:44
Vem ska man suga av för att få lite kärlek här? 3 lyssningar är ju smått fantastiskt.

Tack, snälla bröder som alltid lyssnar.

2008-11-08 14:53
Kan någon vänlig moderator ta bort tråden?

2008-11-08 18:26
Ta inte bort tråden, ge inte upp trooper.

2008-11-08 18:47
Haha, det är faktiskt med förvånansvärt liten del uppgivenhet jag vill ta bort den. Jag känner bara att den tar upp onödig plats, där utrymme kan lämnas åt de riktiga rapparna.. whoamedlemmarna. ;)

Jag skulle tagit bort den själv om jag sparat deletelänken. :)

2008-11-08 18:51
..och jag vet att bitter ironi inte är charmigt.