först dumma bajs grejjerna man måste säga. de man inte gillar alltså. jag tycker inte om att ljudet spricker ibland, watch those peaks son! och mixningen i allmänhet behöver fixas o trixas med. sen lite whoa regler, skriv artist namn och låtnamn, inte bara tracksen yo! nu till dom roliga godis grejjerna. in other words det jag tycker om i båda låtarna. uttalet håller ruggigt bra standard för att komma från vårt avlånga land, hittar ingen miss som jag stör mig på. delivery är raktigenom clean och känns aldrig monoton. flow känns väldigt naturligt och du flyter verkligen över beatet, inte några bounces där dom inte behövs, du håller det hiphop, till skillnad från många whoaiter som gärna trixar till raderna till oigenkännlighet. nu till låtarna: lyrical originality - asbra, fett sound, cool use av topic, fett beat och självklart feta lyrics och delivery! gillade som fan! refrängen kändes så jävla äkta bara, impressed! every single motion - skön mode, som du själv säger i låten är slingan tokigt played vilket gör att man blir uttråkad efter ett tag eftersom att de känns lite som man har hört de förut, men du håller ändå textinnehåll och delivery så pass eget och äkta att man vill lyssna färdigt. all in all: two thumbs UP! yours sincerely. Phonografic Y'AAAAAAAAAAAAAALL!
Check it. Catch a vision, Spread the vibe.