I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Maketo - 48 Bars To The Listener.mp3

Vår Hiphop - Audio & Video

2008-11-09 16:06

Maketo - 48 Bars To The Listener.mp3

Hej där ute!

Släpper en låt som va på skivan som släpptes för ett tag sen, för att ge ut lite "nytt" material som ni inte har hört än.

Maketo - 48 bars to the listener.mp3

för tillfället arbetar jag på en netplay :) vilket går jävligt bra med tanke på att den spelas in i en professionell studio med ett proffs bakom mixerbordet!

take care, låtens text kan ni hitta under Lyricism
Beat är gjort av Sean "Sinima" Kendrics

Soon in your Fridge, mofo..

2008-11-09 20:08
har du aldrig funderat på att lägga av?

2008-11-10 06:22
Lyssna inte på NiklasR skitsnack, klart du inte ska lägga av
Man kan bli bättre........

över till låten: Detta är ju låten som jag tyckte så mkt om fast jag kommenterade den i lyrics ju, :D härligt den fastnar på hdd :d pz
-{remne music 2008}-

2008-11-10 14:05
Nja mixen va alldeless för vass mannen. Men annars så låter de väl okej.

Sen spelar det ingen roll när andvändaren skapades,han kan ha vart med i gemet i över 5 år. Jag har gjort en ny andvändare jag bara vart in på nån gång än så länge och det betyder inte att jag inte vet va jag skriver.

Keep the shit comi´n bwoi
Jag vill inte ha nån signatur här så därför tänker inte jag skriva nått heller

2008-11-10 14:11
bra att du ej bryr dig om vad andra säger ;) jag tycker du rappar skitbra :) skön mix. är ej så bra på mixning själv så :P jag tycker du borde rappa mer på engelska :) ta hand om dig kan bara säga att jag alltid diggat dig vissa texter har varit sådär men det har vi ju snackat om men du har en sköbn känsla och så ;) vi höres ;) mvh//hannes
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-11-11 03:24
har hört nån låt innan med dig som ja diggade men denna diggades verkligen INTE. engelskan är katastrof i mina öron,och flowet känns inte direkt jätte vasst.
dock får ja en känsla av att mixen är bättre än vanligt.
som sagt har hört andra låtar där de låter bättre överlag, så keep it up vill höra nya saker!

peace
Sleep is the cousin of death

2008-11-11 03:28
sry för dubbel post, men ville tillägga att ja diggade beatet också så propps till den som gjort det!
Sleep is the cousin of death

2008-11-11 06:23
Nej man din engelska är inge bra :( får jobba lite på uttal. Flowet liksom, finns knappt :(
Men jag hör att du har en fett kännsla när du kör. Det är bra. skönt beat. Kämpa bara!
Remember remember. öhh?