Här kommer texten också :) Förlåt om det finns stavfel :P:) Vers1 Har du nått i bakfoten det är väl ganska härligt/ Alla mina texter på pappret det blir ju konstnärligt/ Jag rrrrullar på beats som jag rrrrullar på rälst/ Står stabilt i min kariär som shrek i sitt träsk/ Eeh..vad händer bruush? Samla hopp hela gänget/ Vi ska sätta kuk i rainfelt och hela hanns ställe/ Om jag faller ner ska jag kolla på min sjärna/ För då får jag kraft att få upp min vita spärma/ För alla luras som hörlurar, tjuvar/ Är såna som jag,Som hatar alla snutar/ Jag är far-lig som pappa överbelastad/ Av alla rappare som tror sig kan rappa/ upp med dom! Jag vill se dom nu, Säger upp med dom.jag vill se era händer, Dom skaka i takt så här Hey! kör det på en fet konsär/HEEEY Vers2 jag fuckar upp dig som du vara en nice Guzz/ Kommer inte på frågan att stäppa upp mot Tuss/ E Yeah heey det här är spännande som el/Heeey spränger hela kåken som det vore ett kortspel/heeeeeeey What,,jag är lös nu som snus/ så blås inte mig,är stabil som ett tegelhus/ jag lägger det tungt som jag vore en stjockis/ och att hänga med Tusse det är det som är popiss/ Tänt var det här för jag har bergsprängare/ Så, Sätt dig ner du måste anstränga dej/ Fuck Skäms över rappare som finns här i gemet/ Och jag säger bara sanningen precis som en spegel/
https://soundcloud.com/mendelsonbits