I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

AvM & Joto - The Acoustic Nätplay.rar [netplay]

Vår Hiphop - Audio & Video

Producent

2008-11-11 17:19

AvM & Joto - The Acoustic Nätplay.rar [netplay]

Tjollahopp!

Jag och Tommy satt och körde igenom några låtar som vi övat in till Gitarr (som träning), och när vi var klara tänkte vi båda samma tanke: Vi splittar upp skiten och lägger upp den som en liten netplay på skoj. Så vi spelade in ett outro och ett intro i efterhand, och här har ni den, ett 45 minutersprojekt som blev liiiiiite... Ja, som det blev.

Den innehåller inga retakes, så alla misstag är med :)

Copy + Paste-länk:
http://www.speedyshare.com/172707674.html

Klicklänk:
En otroligt vacker Speedysharelänk!

Så! Nu är den uppe, skratta på bara :)

When Life Gives You Lemons You Paint That Shit Gold

2008-11-12 14:55
om du laddar upp ditt underbara nätspel på Rapidshare så får du en till upp av mig, sötnos

2008-11-12 19:03
Jag tänkte ge en liten Innehållsförtäckning här:

Rap: AvM & Jotohananen

Gitarr: AvM(olyckligtvis)

Sång: Cindy Crawford & Larry Bird

Humor: -
www.myspace.com/avmmusic

2008-11-13 17:54
Tycker det var fett rap endå, Det som var jobbigt var att ni ska prata så jävla mkt:p

2008-11-13 23:47
Tackar!
Som sagt var det inte meningen att skiten skulle läggas ut:P Och vi tyckte pratat var en fin touch, så vi lät det vara kvar:D
www.myspace.com/avmmusic
Poet

2008-11-13 23:59
kul netplay pojkar!
gillade bara inte pratet var så kul. . . rappen var rätt tight, ni underpresterade
kul kluckande på gitarrerna dock :D
Sötnosarna Represent!
"Klart att hiphopen dör ut när alla sitter och hatar"
- Fronda

2008-11-14 01:28
We är musiker... Prata är tydligen inte våran grej! Men vi tackar dig spades! Underprestationen kan vara för att vi övade och mest fjantade runt:P
www.myspace.com/avmmusic

2008-11-14 11:57
De va ett jävla fucking snack!:P irriterande som fan. Och vadå hösten e tiden maddafakkas!:O sången sög rejält hårt i reffen haha. men men så kan de väl va ibland.. de va en kul grej men de var inte bra. funkar säkert på scen eller nåt. jajajajajajajajajajajajajajajaja nu ska jag sluta klaga. och återigen snacket va fett irriterande..Förlåt jag gnällde igen haha
www.myspace.com/verbalvandalmuzic

2008-11-14 13:17
hahaha roligt att ni gör en acoustisc netplay men som alla säger ni pratar ganska mycket :P men annars vare bra rapp men öva mer på sång boys! :)

one!
www.myspace.com/andreeymusic
Rappare

2008-11-14 15:28
Låter sooft
www.soundcloud.com/slackerlifecrew

2008-11-14 16:39
Låter helt soft asså
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Producent

2008-11-15 01:54
Kul att folk verkar uppskatta! Det uppskattas trots att projektet inte var planerat.

Vi tänkte öva på låtarna, så vi tänkte "Varför inte spela in samtidigt?", så det gjorde vi. Det var inte förs efteråt som vi kom på att vi kunde göra en netplay av det. Så vi spittade upp vårat ljudspår, la till ett intro och ett outro. That's it :)

Och angående pratet, vem gillar inte våra fina stämmor ;)

Och Vv, ja. Det är en live-grej vi funderar på att köra.

Nåväl, alltid kul att folk uppskattar. Fortsätt med det! :D
When Life Gives You Lemons You Paint That Shit Gold

2008-11-15 02:11
Nåvä, nåväl:D

Vv gillar ingenting nu för tiden:P När ska vi någonsin lyckas göra dig nöjd?:P
www.myspace.com/avmmusic

2008-11-15 12:31
Haha kul kul =D=D
http://www.myspace.com/mrkumlin

2008-11-15 12:57
Tyckte faktist detta var helsjysst!
Rappen sitter verkligen där den ska, på morgonkvisten såhär.
Och sen älskar jag gitarrbeats så det var ju typ + fast ggr 100!

Sorry för dubbel. :)
http://www.myspace.com/mrkumlin