I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Lejonet ft. Meedi - Hiphop (med Broshan)

Vår Hiphop - Audio & Video

2008-11-14 18:29

Lejonet ft. Meedi - Hiphop (med Broshan)

En helt ny låt!!
2 unika rappare som gästar och det är Meedi och Broshan.
Tycker du borde ladda ner låten, för den rockar! jag talar bara sanning.

Reff: Broshan
Vers1: Lejonet
Vers2: Lejonet
Vers3: Meedi
Beat: Icetail(freebeat)

Länk till http://www.speedyshare.com/429297637.html ,

Klicka dig in på länken och högerklicka spara mål som ...

Komigen nu alla killar och tjejer, låt oss se kommentarerna flöda, Peace

Hur galet är inte det dåe? Helt sjukt galet...

2008-11-16 21:35
grymt text innehåll, tycker du lägger det bra emil o meddi överraska mej, broshan gör en skön reff. resultatet e hel najs killar.
Be kinder than necessary, for everyone you meet is fighting some kind of battle.

2008-11-16 23:08
Nice gubbar. emil du lägger det nice, din känsla e sjuk faktiskt, mycket bra! Sam lägger det nice med fan, gillar känslan, dock kunde texten varit lite fetare men det var nice. Meedis flow e jävligt nice, varierar det nice lägger det säkert.

Blir nice på lördag i kärra, kom å stötta en töng lejonköng!

Puss på gossarna!
Onemind

2008-11-17 16:54
Bra att du förbättrat ditt flow emil, grymt i denna låten ! Gillar även texten i låten, inte bara meningslös rap som många andra gör. Fortsätt såhär !

2008-11-17 16:56
skööön låt tummen upp(Y)
Lejonet lägger de bra som vanlig bra kännsla
Bra reff men inte den bästa
Meedi är sköön soft flow. första gången jag hör han

denna får 7/10 ostbågar // D-D

För jag driver mer än dom i filmen göta kanal

2008-11-17 17:11
Låter soft :)
 Checka in BKP - Osynliga Mannen

Behöver lite kritik

2008-11-17 17:29
Digga broshans reff och hans sista line där med "det finns ingen som kan säga, att din hiphop inte är äkta", även om det kan diskuteras enligt mig så är innebörden där värd att betänkas.
Ni kunde försökt få "hiphop" lite mer skrikigt eller fler röster.

Han sista killen trippa mig som fan, vet inte om jag ska digga han eller inte :P gilla hans rad med nånting om beröra och inte kan känna min hud. men vad var det där med majs? haha och vissa andra saker kändes mer löshängande ifrån någon riktig röd tråd. och hans känsla var galet chill, brukar inte gilla liknande skit men den satt rätt cleant i denna.

Lejonet... Du har för mycket dubs tycker jag, det gör det hela grötigt och aningen skrikigt. höj accapellan istället.
Ett par flowmissar i mitten av andra versen som jag la särskillt märke till när du försökte få in mer ord än du klarade av i några rader.
Annars var det nice, din innebörd går ju egentligen cleant rakt igenom och du får till en röd tråd bättre tror jag, men saknar det där lilla extra, en underliggande mening liksom. Försök få till lite djupare innebörd, thats what I like.

Sen skiter jag i att kommentera beatet i princiup eftersom det är free, men var väl inget speciellt vilket gjorde det tråkigt. Sök ett nytt sound!

Utelämnat några kommentarer om rim för har insett att jag är för fokuserad på det i jämförelse med mängden :)
http://www.myspace.com/2ma2ma

2008-11-17 22:24
värnlös, majs? du menar kicka lines? chocka minds grejen?

2008-11-18 10:08
Tack alla, kul att ni diggar!!! props till alla som kommenterar! fortsätt att tanka.

2008-11-18 18:49
upp!

2008-11-18 19:23
fan va bra killar! kan lyssna nogare sen och slänga in lite mer men riktigt bra (y)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-11-19 20:11
TackarTackar

2008-11-22 11:23
Upp!

2008-11-24 09:10
Upp!
Fett grabbar! keep it real!

Texten tack!

//D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.