Digga broshans reff och hans sista line där med "det finns ingen som kan säga, att din hiphop inte är äkta", även om det kan diskuteras enligt mig så är innebörden där värd att betänkas. Ni kunde försökt få "hiphop" lite mer skrikigt eller fler röster. Han sista killen trippa mig som fan, vet inte om jag ska digga han eller inte :P gilla hans rad med nånting om beröra och inte kan känna min hud. men vad var det där med majs? haha och vissa andra saker kändes mer löshängande ifrån någon riktig röd tråd. och hans känsla var galet chill, brukar inte gilla liknande skit men den satt rätt cleant i denna. Lejonet... Du har för mycket dubs tycker jag, det gör det hela grötigt och aningen skrikigt. höj accapellan istället. Ett par flowmissar i mitten av andra versen som jag la särskillt märke till när du försökte få in mer ord än du klarade av i några rader. Annars var det nice, din innebörd går ju egentligen cleant rakt igenom och du får till en röd tråd bättre tror jag, men saknar det där lilla extra, en underliggande mening liksom. Försök få till lite djupare innebörd, thats what I like. Sen skiter jag i att kommentera beatet i princiup eftersom det är free, men var väl inget speciellt vilket gjorde det tråkigt. Sök ett nytt sound! Utelämnat några kommentarer om rim för har insett att jag är för fokuserad på det i jämförelse med mängden :)
http://www.myspace.com/2ma2ma