I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt.
Läs Mer »
Whoa Community
Allmänt om whoa
Svensk Hiphop
Allmänt
Audio & Video
Battles
Request / Önska
Utländsk Hiphop
Allmänt
Audio & Video
Battles
Vår Hiphop
Graffiti
Producenter & DJs
Breaking
Audio & Video
Beats
Battle & Cypher
Lyricism
Samarbeten
Emceeing
Övrig musik
Reggae & Dancehall
Soul & RnB
Elektroniskt
Rock, pop & annat
Klubb & Konserter
Stockholm
Göteborg
Skåne
Övrigt & Utland
Festivaler
Hobby & Fritid
Kultur & Media
Datorer & Teknik
Konsol & PC-Spel
Sport & Idrott
Övrigt
Blandat
Webbsidor
Vardagsfilosofi
Köp & Sälj
Specialforum
Populära
Senaste
Aktiva
Whoa Shop
Kontakta Whoa
antagonisten, asma & da addict - this is us (session)
Vår Hiphop - Audio & Video
Tillbaka till forumet
««
«
1
2
»
»»
Antagonisten P43
2008-11-20 12:35
-asma: Att han hatar retar inte upp mig, inte det minsta! Dock stör jag mig på att han snackar på som om han känner mig och jag har aldrig hört om han? i vilken hatar-era är han ifrån? Vet du vem han är?
DaAddict P38
2008-11-20 13:08
fler?
UPP!!
http://www.myspace.com/daaddict
Borttagen
2008-11-20 14:25
dawnyell, yea, en sån där eftersläntare du vet.. runt audiobattles med stfu/c-us/elegant tiden dök han & en vän upp med en diss. lika bra att du inte minns den. det var en sån:
"du är så tjock & dål
ig
/
när du rappar får du
ig
/
hej jag rimmar på sista vokalen och om ni inte dissar mig tillbaka blir jag jättearg och hatar på allt ni gör till oändligheten & vidare. det roliga är att snubben flowmissar & ligger offbeat fortfarande så det är inte lönt att ta åt sig av "kritik" heller.
sådeså-
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Antagonisten P43
2008-11-20 21:51
hahahahahhahahaah! ok, då vet jag mayne =) still anoying when I never heard of the dude!
Fred folks!
Borttagen
2008-11-21 11:09
Fet låt. Älskade asmas delivery. Addict var näst fetast, & Antagonisten är mycket fetare på engelska nu än det jag hört innan. Alla borde lyssna, tungt, upp!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Borttagen
2008-11-21 17:34
tack man, upp!
Denajs
2008-11-21 19:12
Blev du ledsen antagonisten?, det är jag som är dopefish,
Låten är tuuuung som fan, alla gör sitt jobb. Finns inte så mycket mer att säga.
(det är inte jag som är dopefish ifall nån inte förstår det)
Antagonisten P43
2008-11-21 20:22
hahahahahahhaha.. jag blir aldrig ledsen på dig Denajs, inte ens när du sjunker så lågt att du t.o.m vill ta på dig att vara som han =) kul att du gillar =)
DaAddict P38
2008-11-22 00:51
thnx people, uppa nu tråden med fler kommentarer !? =)
peysh!
http://www.myspace.com/daaddict
EiGhTy_K P36
2008-11-22 14:29
daamnn... äntligen nån som kör på engelska , som inte e knas, på whoa.. diggar fan, mest min stil hittills än nån annan ja sett på den här wiggasidan, hahha.. nice nice
peace
twitter.com/miwano
myspace.com/miwano
Miwano - Expect me to...
Tillbaka till forumet
««
«
1
2
»
»»