Dique - krimskrams exercise flytflippningsträning Dique - krimskrams exercisealå alå en liten flytflippningsträningslåt så bjussa på lite kritik..Länk till http://www.speedyshare.com/557803546.htmltext: jag käkar upp din pittbull,som till tilltugg,fuckin fjant gå å kamma din fittlugg,mina texter e frisbees som ni hämtar som hundar,jag bara skämtar var lugna,ni kallar mig kaxi, vadå e ja nummer två,snackar inte finska så svårt å förstå,sitter där å tjatar om min msn,skiter varu säger du får inte den,mina texter e så tunga att om ja rappa i hissen,skulle den falla i backen,så jag knallar i trappen,pass på smycken, cash, å fula brudar,sitter hellre för mig själv, å bara pular med de bruna,du har ingen humor men du skratta åt livet,fatta jag driver, inte allsjag talar bara sanningen som dom i biktbås,så när jag talar stänger du din käft som en blixtlås,ni spelar ghetto men ni e rika småbarnsånna som ni som blir nitad på stannär jag var liten så ritade jag, på väggar med spray burk men de va inte värt de,400spänn för å måla en tag, wäääää, måste va miljonääär,för å måla lite bläck på en vägg, shiet,man blir ju knäckt som ett ägg,