I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Zin Kim Vs. Delfi (Audio Beef)

Vår Hiphop - Audio & Video

2008-11-18 02:12

Zin Kim Vs. Delfi (Audio Beef)

BEEEEEEF alla älskar BEEEEEEF

Zin Kim´s svar mot Dilfi, ( klart jag backar )

Länk till http://www.speedyshare.com/315651244.html

Det här är mitt liv MIN dagbok, jag lyssnar på er skit och hör minst en grej som jag gjort!
Ni snackar skit på beat, vi gör Logik musik!

2008-11-18 07:33
Vinnare, Zin Kim å Filosof.
Zin kim: Du har skön röst,
Filosof: tyngaste rösten,

Delfi en riktig Hype sökande bajtare!

2008-11-18 10:52
HAAAAAAAAAAAAAAAOW

vad vare jag saa
Det här är mitt liv MIN dagbok, jag lyssnar på er skit och hör minst en grej som jag gjort!

2008-11-18 11:33
vinnare; Delfi. han är sötare och har mer pubis
mr.mc-dr

2008-11-18 12:17
filosof filosof filosof och åter filosof, tyngsta rösten i sverige.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-11-18 14:02
Fy fan va galet skönt älskar dig brushan filosof du har sån tuff atityd och såna sköna lines och din röst är bara för tung ! :P ;)
Allerhed-$tudio$
Rappen har tagit över mitt liv...
http://myspace.com/gata-i-blodet

2008-11-18 15:13
gillar att när delfi säger att han är tajt eller nått så hamnar han otajt
All i need is one mic, one beat.

2008-11-18 19:09
hehe knasiga ni är asså. När ja beefa micman så fick ja ja not fuckat ifrån delfi & filosof. hehe. Sen när ja o kim beefa så vad händer då då säger delfi ohh zin kim är så mycket bättre än dig. Då slicka han balle. Nu beefar han. hehe

Jag och micman är överens nu. Jag och kim är överens nu.

Jag och delfi kommer alldrig bli överens för det vill ja ej =)

Peace kärlek och respekt
|| Www.Dalish.Se | Www.Myspace.Com/Dalish655 ||
Studio 013
Sångare

2008-11-18 20:46
haha, diggar den! Hata Delfi Sveriges största hype sökare!
Joshan-NoBrainProductions-Joshan-HomeRecStudios.

2008-11-18 20:51
Du vinner lätt!
Utan tvekan
https://soundcloud.com/mendelsonbits

2008-11-18 21:13
delfi = bajs men inte sverieges störst hypsökare för X.L och Denno och Bez är fan ta mej värre
http://www.facebook.com/pages/Inga-Gr%C3%A4nser/102563323185335

2008-11-18 22:45
Fina ord där på slutet Filosof :p Jo ni tar hem detta.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Skivsamlare

2008-11-19 11:20
PinteR P18 ; vrf blanda in XL i detta ? ingen här känner till svensk blatterap
Pikku @ Ta-fatt & LUCY N' LUKE

2008-11-19 11:54
jag har inget med det här att göra men zin kim e största skojaren ever inom svensk rapp.
snubben tror han har respekt när han rappar.. vadå respekt? han snackar ju bara om samma saker hela tiden.. skryter om hur bra han är. vem äre han leker eller försöker härma? ska man skryta om hur bra man är ska man kunna RAPPA bra också.. inte hacka fram på beatet o spela tjockt tung. är man inte så bra som man tror sig vara så ska man inte rappa om det heller. snubben har stannat i utvecklingen, han kommer ingen vart.

sluta leka ganjaboy o uppför dig snyggt istället.. du har ju en viss "talang".. använd den rätt istället. att hålla på o beefa leder ingen vart.. vad äre ni alla vill bevisa? hur bra ni är? gör en "vanlig" fett låt som ni lägger ner flero veckor på istället..

filosof är en tyng rappare som INTE ska hålla på o beefa. han ska köra sitt laid back flow på tunga beats o leverera känsla. filosof har jag ingenting emot... inte zin kim heller, men han leker för mkt.

nu ska jag inte smutsa ner den här tråden med mitt skitsnack, men faan.. ta en titt på er själva. äre så kul att beefa/dissa delfi, när han har rappat knappt ett år? dissa folk som e bättre istället, det är så ni tar er upp, för då krävs det lite mer.

delfi är en skön snubbe som jag känt i några år nu.. han kan rappa om han bara vill så sluta skriva att han e kass rakt av, för det är han inte. visst, han kanske inte är den bästa i denna beef, men det gör honom inte DÅLIG för det.

PZ
/majkman
Yo, when you see somethin ill. Knahmean? That shit is whoa!
Sångare

2008-11-19 12:13
Kvittar va du säger, Delfi e skit kass. Inte bara i denna beefen, han va skit kass när han försökte beefa mig med. That´s that.
Joshan-NoBrainProductions-Joshan-HomeRecStudios.

2008-11-20 22:36
tack fett mkt boys glädjer mig galet ero ord sitter fint visst jag förstår dom som säger att jag ska hålla mig till låtar som har en mening håller med er 100% det blev bara så här nu, delfi släppte en diss först jag och kim samarbetar så det blev att jag hängde på..diss är inte min grej nånstans men som alla säger övning ger färdighet! :) har inte hållt på så mkt med beef så mig kan ni inte klaga på :) hihi

men ännu en gång TACK så mkt för er som diggar upp och peeys!

ord från mig! /F.

2008-11-21 13:00
tungt brorsan vem faan är delfi
Vi är från Västerort!
http://www.znapmusic.com/betongblocken/

2008-11-21 13:07
zink kim du gjorde det jag borde gjort faan men du vet lägga en diss till delfi faan du startar med vinst coh du slutar med vinst haha bra gjort grabbar
Vi är från Västerort!
http://www.znapmusic.com/betongblocken/

2008-11-21 17:48
du vann delfi suger :O
du är lika värd som bubblorna i min spottloska

2008-11-21 17:55
ursäkta???? sa den där rookie-ass delfi fuck hela uppsala???

får lust att göra en FREESTYLE för att slakta hans lilla disslåt... knaaas mannen knaas

zinkim o filosof for the win hursomhelst.. visste inte dom va från uppsala men dom va bättre, o säger delfi fuck hela uppsala ere bäst han kan backa upp sina beefs som han skapar...

låt MIIIG bara slänga ett garv! hahaha.

peaace out
twitter.com/miwano
myspace.com/miwano
Miwano - Expect me to...

2008-11-21 21:41
okej va tvungen göra en liten halvfreestyle till den här shunon delfi, just because .. lägger upp den här snart.

respect the U-town.

peace
twitter.com/miwano
myspace.com/miwano
Miwano - Expect me to...

2008-11-22 15:38
aiit... nu e den uppe iaf, mitt svar till delfis "fuck hela uppsala"-kommentar... finns här i audio-forumet.

http://www.whoa.nu/forum/var-hiphop/audio-och-video/636524/1.aspx

checka ,

peace
twitter.com/miwano
myspace.com/miwano
Miwano - Expect me to...

2008-11-23 00:15
tuungt tack alla BB bror hör av dig näru ser det här one löv SEBBE!
tack folket! kul att höra

EiGhTy_K P19 hörde ifrån dig nice mannen! :D
synd på kvallitén bara men det va vass lyrik mannen prrrrrrree! flippination!

peeys alla!

2008-11-23 14:45
thanx mayn. synd att många på whoa inte begriper engelska bara (kanske för kvaliten va knas men) o ska va hatin. aaja peace passar på o uppa den här oxå hah
twitter.com/miwano
myspace.com/miwano
Miwano - Expect me to...

2008-11-23 15:54
blää, hur orkar ni ?
383 mannen vi slaktar bijaces !

2008-11-23 15:59
Senneh P18: blää? hur fan orkar duu va en så big-ass HATER? dora the explorers album e ute nu, go cop it booy, u would prolly like it.
twitter.com/miwano
myspace.com/miwano
Miwano - Expect me to...

2008-11-23 16:03
va en så big-ass HATER ? nääba trött på att alla dissar alla, dissar en snubbe sen dagen efter e dem polare , då ere dags att dissa nästa snubbe ? shea lägg ner

2008-11-23 17:44
hahha... ingen e polare dagen efter? om det inte gillas varför kommentera? de e de som e problemet me alla wigga-pojkar på whoa.. ändra HATAR ni (hat komr från rädsla, avundsjuka och fruktan, lär dig det lille gosse), eller så DICKRYDAR ni .. lär er att kommentera KONSTRUKTIV kritik, vadå "du e sämst, de e kefft", va e dedär? ouppfostrade ungar *kaninteensförklaravilkensmileyjaghadevaltförattbeskrivamittansiktsuttryck*
twitter.com/miwano
myspace.com/miwano
Miwano - Expect me to...
Rappare

2008-11-23 21:57
No no no :( diggar inte detta tyvärr har hört bättre av båda
http://www.myspace.com/bdbmuusik

2008-11-23 23:03
Kim och Filosof vann skiten.
bla.

2008-11-24 05:04
tack booys!

tungt att det finns smarta här på whoa EiGhTy_K P19 big lööv!

peace 'N love ya

2008-11-25 04:40
men lägg av, har inte sagt någon av snubbarna är keff ? va är ditt problem ? sa ba , blää, hur orkar ni ? bläääet är för beeeeef, å inget annat , HEJ