text : Pintus : En ond apostel , spottar lyriska illsdåd ingen nåd , släpper textmässigt våldsdåd jobbar hårt , har ingen tid för slack texten är mördande , jag dödar tracks känslor till papper till rörande form se det som poesi , se det som konst skillsen flowet har jag tränat på rom byggdes inte på en dag men mitt på två med krut i handen och med kulor i munnen så dödar jag lätt och blir fångad av stunden jag är dirty , skiter snett på fresh attityden är hård meningen är komplex vaggar fanan för ett bortglömt 90-tal kommer musiken att leva kvar , svårt att ge svar på tal är en underdog som spottar och fräser har hiphop i blodet , jag har det i själen Ante: har min penna i handen och udden på pappret bläcket rinner ut och bildar något vackert ( vackert ) män jag ser på det som en gåva kommer alltid lämna er sittandes förvånad jag kommer fortsätta att prestera leverera mera tills jag regerar hela skiten att bli stor har vart en dröm sen liten (.......) se hur jag klickar med beatet känn min glädje , känn min livsgnista de e svårt att missa när det rullar på som rizzla har inget beat i mina speakers när jag skriver jag har det i huvet , sånt kommer med tiden förmågan skillsen att få ihop allt så det sitter perfa som en sto-stor stark (mmm) för tillfället har jag slut på ord men det här var bara en början på något stort (brääh)