I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Kan jag (Gussti) rappa? [Video]

Vår Hiphop - Audio & Video

2008-11-20 21:38

Kan jag (Gussti) rappa? [Video]

Var lite sugen på att veta om jag kunde rappa, så jag spelade in en liten battle text med hjälp av en digitalkamera! Gärna lite konstruktiv kritik skulle sitta fint ;P

Länk till http://www.speedyshare.com/650997153.html

Så, ska jag skjuta mig i huvudet, eller ska jag köpa ett mixerbord?

Ovah n' out!

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-11-20 21:42
du låter sjukt stressad när du rappar.. skriv kortare rader, skaffa ett långsammare beat så blir det bra :)

fred

2008-11-20 21:45
liter lite för kompliserat för att börja med... tycker du ska pröva ett lugnare beat och försöka flowa lite... Låter mer som en ramsa just nu... Ge dig en ny chans och försök på en enklare nivå...
www.existenz.se Sveriges roligaste sida.

2008-11-20 21:47
haha typ samma dryga flow som pst/q ;D (ja tkr inte om pst/Q så nu vet alla det) xD mmen träna på :)
dom kallar mig Käääz. www.znapmusic.com/kaaaz

2008-11-20 21:47
Okay, tack så mycket! Det var iofs lite meningen, eller kanske inte att jag skulle låta stressad, men att det skulle vara lite hetsigt! :P

Jag kanske skulle köra på A&Vsyndromet att jag skriver ut att jag är pojke 15 i rubriken? = )

Vet också att det var lite mummel här och var, men jag körde typ 20 omtagningar för att få allt perfekt, men det hände inte, så till slut gav jag opp!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-11-20 21:48
Oj missade dig dära vanilla! Tack så mycket! Men hur kan du inte uppskatta pst? :O <3

2008-11-20 22:54
Du har potential enligt mig. Påminner lite om Pst, och det är jävligt bra enligt mig. Flowet är inte så bra, men du kommer greppa det.

2008-11-20 23:06
ny länk kanske denna fungerar inte

2008-11-20 23:33
aa det var ju tråkigt! Här är ny länk;
Länk till
http://rapidshare.com/files/165783098/Battle_vers__inspelad__Baest_att_du_lyssnar__annars_jaevlar___Av_Gustav_Gusstilicious_.AVI.html

där har ni en ny länk = )

Men den kan tydligen bara bli nedladdad 10x, men om alla kommenterar då blir jag nöjd ^^

2008-11-20 23:34

2008-11-20 23:48
Gör din grej och lyssna inte på "Jag-vet-bäst" personer.

2008-11-20 23:48
ska påpeka att jag inte har lyssnat på låten

2008-11-20 23:50
Jamenvafan, gör det!

Tänk om jag låter som typ
liksom? :S

2008-11-21 09:53
Vanilla Coke P17 : Pstq är sjukt fet ju :D Men alla har ju delade meningar matte! haha...

Nej fyfan, om du låter som dom där ungarna så tycker ja du inte ska lägga upp ett skit på ett tag, utan lyssna på andra rappare, försök rappa med dom i deras låt., sen med tiden kan du börja skriva egna texter, hitta ett flow som passar dig, men som även kan sticka ut på nått sätt, sedan träna mkt på röstläget till beatsen du spelar in på. PZ

2008-11-21 15:14
Haha dom från videon bor fan i Eskilstuna:P haha såg han med ljus röst för inte så länge sen^^
 Jag hatar inte. Det är bara du som är värdelös.

2008-11-21 17:13
hah, nice :o)

2008-11-21 18:04
Tänker inte lyssna på grund av din urlöjliga rubrik. Men kämpa på!

2008-11-23 12:51
Jag tycker du har ett roligt flow, jag skrattade.. på ett bra sätt!