Lilith (Annika) - Våga Vara Hej! Här kommer en lite halv flummig låt som jag blev ganska nöjd med :) Har även bytt namn från Annika till Lilith, inte för att jag tror att jag är känd här men ändå :PInstrumentalen är gjord av Gabbe MC. Tack!Första låten på:Länk till http://www.myspace.com/lilithitisText:Ja vill våga våga varaVåga vara den ja vill varaVill inte vara feg nått merVill möta min rädsla och våga seAtt jag också kan vara underbarAtt framgång e för den som vågar vaFramgångsrik oavsett vad nån sägerFör avundsjuka e de som understödjerDålig självkänsla till en grundMen ljuset skrämmer mer än avund Vi e vana vid varaI ett mörker utan slutVi vet inte hur vi ska ta oss utFör vi har fått höra att de inte finns nått ljusMen ja såg att det fanns det visst deFör ja vägrade lyssna ja vägrade ge meMan e rädd men man måste vågaEtt tillfälle kanske bara kommer en gångMan e rädd men de e okej att varaSå ja ber dig lyssna på denna uppmuntrande sång Jag vill våga, våga varaVåga vara den jag vill varaInte sitta i min skuggaUtan stå framför den utan att skyggaJag måste inse att den finns därO vara stolt över det ja har lärtFör om solen ska fram så följer skuggan medden följer alltid med där solen ehelt omöjligt att börja springaden sitter ju fast och kommer alltid minnasdet som varit men nu står ja stillja kan inte fly även om ja villde känns jobbigt de känns inte kulmen så får de kännas tills allt kommer utvill inte hålla fast vid de som har varitja e skitskraj men nu släpper ja taget