I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Robie - Jag satsar stort (Disslåt)

Vår Hiphop - Audio & Video

2008-11-26 17:12

Robie - Jag satsar stort (Disslåt)

Shuuz! Det var ett tag sen man slängde upp något men här är jag & låten jag slänger upp är en disslåt, ett svar på en diss jag fick för ett tag sedan. Egentligen skulle låten ha släppts för en eller två månader sedan men pga att jag varit bostadslös & inte haft tillgång till studion på samma sätt som förut så har det dragit ut på tiden.

Robie - Jag satsar stort

Lyssna, skriv en rad, älska eller hata! Gör vad ni själva känner för;) Tack & hej

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-11-26 17:33
Det är bra brow, sköna rader skönt flow. : )
www.myspace.com/jonis016

2008-11-26 17:43
Aldrig gillat dig! men det låter helt okej.
Jag tycker du ska sluta försöka låta så tung. lägg ner!!!
du tror du är en riktig getto boy. å en riktig gangstah, fan lägg ner me skiten.

2008-11-26 18:16
jag gillar snusk, vad gillar ni?

2008-11-26 18:35
har spelat in på detta beat mannen du får nog höra det fall du tankar min netplay när det släpps, jaja nog om mig nu till dig...

Gillar denna robie tycker du har utvecklas tänk på mixningen bara och Måste fan veta VEM DISSAR DU?????

och Liridon han kanske vill låta så du känner väl inte robie eller??

Du har verkligen fått till flowet lägg ner mer tid på texten bara sen är det perfekt ;D

ha de bra MVH din promoter NME peace
www.myspace.com/nMeMuzic D Dominus Up In This Slyna !

2008-11-26 20:21
n.M.e Jag sa inte att han inte fick låta så?.
Jag sa exakt vad jag tyckte!

2008-11-26 20:26
Nice beat. Gillade rappen, texten var skön, och flytet är bra!

Är det Jonis som lägger ifyllningar ibland?

2008-11-26 20:45
Yes yes, it's me ! : )
www.myspace.com/jonis016

2008-11-26 21:39
jag bryr mig inte om det liridon, störde mig bara på det puss

2008-11-26 23:33
shit va lågt beatet va?
FAU

2008-11-27 13:21
Jag leker varken tung eller hård & jag tror inte att jag är en getto boy eller gangster. Vart kommer det ifrån? Jag tänker inte lägga ut namnet på killen jag dissar, han vet själv vem han är & det räcker väl för mig. Det är Jonis som lägger ifyllnader, det stämmer! Att beatet ligger lågt vet jag inte om jag kan hålla med om? Kanske en aning.. Har dock inte kvar inspelningen så jag kan inte ändra på det.

Kul att det finns skallar som gillar det, tack för det! Fortsätt lyssna & skriv gärna ngn rad

Mvh Rob.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-11-27 16:14
Herregud rob. vet inte vad jag ska säga.. hahaha "jag leker ingenting" nej för du är ingenting stick!

2008-11-27 16:24
Liridon P16 "nej för du är ingenting stick" säger en 16åring till en 22åring.. Välkommen till internet folket :)

2008-11-27 16:38
xtrazie Vänta lite. "internet folket"? hmm jag e ingen hatare. utan jag säga bara vad jag tycker!

2008-11-27 17:27
hahahah.. liridon P12 .. oops- 16.

Aldrig gillat dig! men det låter helt okej.
Jag tycker du ska sluta försöka låta så tung. lägg ner!!!
du tror du är en riktig getto boy. å en riktig gangstah, fan lägg ner me skiten.

HAHA.. asså driver du? känner ni varann elr? va veet duu ens om va GHETTO boy är? (eftersom du inte ens kan staava till det...) o vadå gangstah, maybe he iis? kanske han gillar den stilen istället för o leka glad o cool men e fuckin farsa som mange schmidt??

OOH GOOD, WHYY HAVE THEE SEND US SO MANY HATUUURRRS????????

helt okej låt, förövrigt ;)

peaaace
twitter.com/miwano
myspace.com/miwano
Miwano - Expect me to...

2008-11-27 17:30
Liridon snackar om att lägga ner gangstahstilen???

o dude , ingen offtopic, men sweedi pleasee, kritisera inte nrä du sjäälv leker så?? "UUUH.... UUUH!! hooorungar, uuuh!!"

X - POOSED. haha
twitter.com/miwano
myspace.com/miwano
Miwano - Expect me to...

2008-11-27 18:35
jävlar beatet är lite för lågt.. nja jag diggade inte, din röst låter ansträngd.. men men!
fred

2008-11-27 22:39
EiGhTy_K P19 Ärligt talat. hahah vilken tönt

2008-11-27 22:53

2008-11-27 23:26
Palla, ta allt de där i gästboken!
Http://www.myspace.com/besononline

2008-11-28 13:04
BEEF på whoa woow!!!!

2008-11-28 13:04
och håller med Beson fullt ut!

2008-11-28 15:48
hahaha... okej gråt inte.. ville bara visa vilka bi-polar fakkas d finns här inne... dissa andra för nåt man själv försöker va *-)
twitter.com/miwano
myspace.com/miwano
Miwano - Expect me to...

2008-11-28 15:48
o ja lyssnade på den låten, inget o skryta om -.-
twitter.com/miwano
myspace.com/miwano
Miwano - Expect me to...

2008-11-29 15:52
Kul att det gillas som sagt, mindre kul med tjaffs i tråden men men?

Som sagt, tack för att det finns vettigt folk som skriver ngn rad, thanks!

2008-11-29 19:35
Gillade tyvärr inte.. Du har lagt bättre..
Tyckte också beatet låg lite lågt..
Känns som att du inte lagt ner speciellt mkt tid på de här?
Men hey, det är en diss låt, tankarna du har om killen
kom fram iaf.

Peace.
Education is an admirable thing. But it is well to remember from time to time, that nothing that is worth knowing, can be taught.

2008-12-03 09:21
Thanks, eftersom att många säger att beatet ligger lågt så måste det vara så. Får tänka mer på det tills nästa gång. Njae jag la inte ner så mycket tid, inte mer än vad jag brukar.

Kul att du skrev, thanks! Peys