S.T.C: Du har väl sjysst flow ändå.. Texten är väl inget speciellt heller, och mixningen var väl duglig.. Men jag tycker att det låter som om du försöker låta hårdare än vad du är om du fattar.. Så din attityd blir smått förstörd p.g.a det.Latti: Ok flow.. Småtråkig text, men du behöver jobba på uttalet tycker jag, du låter lite som bokstavligt talat spottar ut orden på något sätt. Din attityd var väl helt okej, men uttalet gjorde att du lät lite för oseriös än vad man borde göra på en just skrytlåt.AcKe B: Bäst i låten, utan tvivel! Du har väl ett bra flow, men inget jättespeciellt ändå. Jag diggar texten ganska mycket faktiskt, och du har skön attityd.. Du borde göra mer låtar i det här temat, jag tycker din röst passar jävligt bra till det.Tigér: Sämst i låten. Du låter töntig på något sätt, ta inte illa upp, jag är bara ärlig. Tråkigt flow samt dålig text. Som sagt din attityd och ditt tonläge på rösten gör att du låter töntig så den attityden kanske passar in i Markooliolåtar men inte såna här. Hejs
It's nice to be important. But it's more important to be nice.