Subdominant - Han
Länk till http://www.speedyshare.com/351505269.html Alltid kul med kommentarer! Länk till http://www.speedyshare.com/351505269.html Mens dom letar efter tecken, begrundar huruvida myten stämmer- sitter han och rullar tummar, orkar inte bry sig längre- För han har dragit härifrån och skaffat nya vänner- Palla några tusen år sen valde han att fly från fältet- Han har rakat sitt skägg, rakat av sig allt- skulle inte känna igen honom ens om ni skaka hand- ha ha för fast han ligger bakom allt- vägrar han prompt nuförtiden att vara fadersgestalten- för en hel skara folk som badar i kaos- inte tagit en paus, även om det starta me en rast- Så har han mått så mycket bättre sen den dagen han stack- det känns så skönt att inte ständigt behöva va på sin vakt- Att kunna vakna på morgon och ligga och dra sig en kvart- utan att bry sig om hur folk har tolkat saker han sagt- Aldrig för sent o ge upp, nepp.. men med facit i hand- så har han slösat bort en väldig massa dagar på trams- Han sitter och pekar finger och skrattar ur fågelperspektiv- När han hälsar på ifrån sitt nya mycket bättre liv- Sen han drog iväg så har han slutat vara deprissiv- För du är dum i Huvet, för du är dum i huvet. Saken är att han har försökt med alla möjliga medel- Men orden har misstolkats när vi böjer dom fel- och allt som verkar finnas kvar är massa löjliga seder- och nu kan alla se hur folk har börjat töja på regler- Och det fanns en tid av optimism men den är förbi- och nu är folkstyre hotet mot din demokrati- Han har gett oss varningar som alla kan se- Sett hur folk har slutat bry sig om hans aktouritet- och dom som gilla honom mest var dom som hade mest fel- och såg till att alla hans mirakel trampades ner- och konkurensen mot mammon stod bakom att han la ned- så han har gått och blivit VD för en annan planet- men han har rattat in sin telivision för att kunna se- hur vi beter oss, ligger dubbelvikt och skrattar sig hes- men skäms lite för det folk hans son beblandat sig med- Ni vet.... han som kallades Je... sus- Beat av Kopiera
först!
ville bara påpeka att jag var ironisk<br>
Det hela kändes lite tomt, jag vet inte riktigt vad det är flow och delivery (inget att klaga på) rappmässigt är det bra men kan inte få fingret om vad det är som ger det hela nått tomt. texten var bra gillade dock inte reffen så värst mkt men fuck it! ajja låter var bra utförd inget direkt att klaga på och säga som du gjorde fel! nå väl propps till kopiera för det softa beatet! pz
ville bara påpeka att jag var ironisk<br>
vilket jävla banger beat, sjukt nice! rappen är fet som vanligt, texten likaså.. reffen var inget jag diggade dock
hets, stress, fest!
äkta att du reppar knogish också!
hets, stress, fest!
gud är töff, som din rapp samt jens på beatet. goodi
mr.mc-dr
Producent
2008-12-03 00:40
its a fat one. gillar andra versen riktigt mycket, sköna rader.
höjden till lathet är när man försöker jaga iväg en fluga från skärmen med hjälp av muspekaren. Been there so many times! Tackar!
Aldrig kärlek till refrängerna dock. Nästa reff ska jag lägga extra tid på. Hatar refränger.. dom bara stör berättelsen, haha
Helt grymt! fett textat!
www.myspace.com/marcuslarsson
Texter är ju helt underbar.. beat är helt underbart! Du flowar det snyggt och levererar det du ska. Jag gillar inte reffen yo, otight flowat!
Jävligt skönt tema får jag säga, och du gör det bra. Flowet är fläckfritt och texten riktigt bra. Reffen kunde kanske gjorts bättre som du säger ja. Men tajt skit!
tankefoda.wordpress.com 365citat.wordpress.com
Vilken jävla text alltså! Att du gör det med ett så felfritt flow får mig att se dig som sjukt skillad iaf. Diggas!
Oringatality-Battles brooooooooooooooooor! http://www.whoa.nu/forum/svensk-hiphop/battles/716525/1.aspx
Haha underbart tema! Det är sånna här saker du skall köra på! texten var väldigt bra skriven.
Stencoolt beat och grymt bra topic, även om jag tror att det hade funkat liiite bättre om du menade Jesus själv istället för hans farsa. Deliverymässigt känns det som om du blivit bättre, då du har lite mer närvaro i rösten än vad du brukar ha. Refrängen är inte dålig egentligen, utan jag tror bara du lägger den på ett sätt som inte låter bra. För gällt, eller nåt. Refrängen passar annars in väldigt bra i texten, och kommer på helt rätt ställe för att skilja de två verserna åt. Men ja, fet skit mer sprit
Du skulle gjort det med ett lite känsligare beat istället för med all funk.. hade passat mycket bättre med texten tror jag..
flowmässigt känns det som afasi för fem år sen kanske, det är ingen diss. saknar lite tyngd i rösten bara för att det skulle gillas mer hos mig. beatet var rätt soft, lite enformigt bara, vilket gör att man tappar intresse.. men det är väl smaksak. inte min smak bara i helhet. texten dä remot är riktigt fet
reffen suger ballefjong :P:P:P:P:P nä men ja tycker fan att de var en rätt go låt asså
Hör av dig om du vill få sin singel/skiva på Spotify!
Skön text, grymt flyt! *NördanalysNördanalysNördanalysNördanalysNördanalys NördanalysNördanalysNördanalysNördanalysNördanalys NördanalysNördanalysNördanalysNördanalysNördanalys NördanalysNördanalysNördanalysNördanalysNördanalys NördanalysNördanalysNördanalysNördanalysNördanalys* men resten diggade jag! peace
Sämst studio sämst ljud bra rap och bra flow.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Grymt beat och grymt flow. Feta rhymez, allt är najs alltså. Du har ett bra ordförråd, keep that up =)
Dra åt helvete!
Skivsamlare
2008-12-07 10:25
Har knäckt koden.
Låten handlar om Johan Palm.
http://www.soundcloud.com/adamkross
Den e nice den här... va det min master som du la upp?