Sircuz - Se mej för den jag är
Lite storytelling thats all ! Länk till http://www.speedyshare.com/760539384.html Textenjag vet väll att det där som jag gjorde var inte jag jo visserligen var det jag men inte den som jag är det vet du också baby trots att jag har börjat tvivla på mej själv vet jag inte längre vem jag är efter denna incident och roserna som jag lämmnade på din bädd dom har vissnat ut nu ligger kastade på golvet och vår kärlek kommer aldrig blomma igen och det vet jag om trots det ligger jag och kramar om din kudde om du bara kunde stanna en dag till känner din parfym på kudden och sommnar in sen vaknar jag upp på morgonen och vrider mej i sängen bemöts av en tom vägg för att du finns inte där längre där du borde va en kram och du gjorde min dag bra till nånting att kämpa för... men nu är det över och jag har slutat att bry mej och jag är fullt medveten om att mitt hjärta som styr mej Reff åå om du såg mej såg mej såg mej för den jag var kanske du kanska vi kunde bli något helt annat än vad vi blevit idag om jag kunde hålla om dej å nej du vände blad Kanske nu Är det slut men jag vill ta en sista chans i hopp om att få dej tbx alla tankar snurrar runt och jag tycker om dej än för din kärlek så skulle jag kunna bygga monument jag skulle ge dej solen och månen om allt blev som innan jag skulle kunna ro utan årer med dej vid min sida du har nyckeln till mitt hjärta men du svalde den fastkedjad i deprisonen jag hatar det jag ger dej en bukett med varje blomma i världen för du är den enda tjejen som är botet mot missären med spjutet genom hjärtat sitter du och vässar skaftet men endå om du rammla skulle jag va där och dämpa fallet ällska dej en gång jag ällskar dej mer nu sväva jag lätta mot himmlen blev träffad av blixten skulle trotsa en tornado och träffas utav massa pilar korsa oceaner om jag träffa dej på andra sidan jag skulle gå genom regn eld och låta snön ösa ner du är den enda som gör mej hel Skulle bli jätte glad om den som tankar låten även kan ta sejj den lilla tid det tar och skriva vad den tyckte om den efter den har lyssnat. PROPPS till den personen!
www.myspace.com/thesircuz
Ohhh Tuuung!! Älskar inlevelsen, älskar beatet, Älskar reffen, Men Mica behöver du nog göra bättre, Det kan jag nog jag ställa upp med faktiskt,för du förkännar en hyfsad mix asså, aja den här kommer dunkas på mp3n i dag i skolan :) /Tusse
https://soundcloud.com/mendelsonbits
Fy fan va skön.. vilken jävla inlevelse och reffen är ju övertjock.
fan va skönt att du är tillbaks david riktigt jävla fet låt !
jag skulle ge dej solen och månen om allt blev som innan jag skulle kunna ro utan årer med dej vid min sida du har nyckeln till mitt hjärta men du svalde den fastkedjad i deprisonen jag hatar det bästa delen av texten. Men på fjärde raden skulle du fortsatt med dina metaforer.
Denna Sircuz stil gillar jag verkligen eftersom ditt delivery och flow blir underbart. Även textmässigt så har det skitbra!
Men som man brukar säga ;) en text är aldrig färdig.
PZ & Löv!
som alla andra har sagt inlevelsen var fet på denna låt,. störtsköna rader som levereras fett. Fortsätt så ! <3 peace.
054 - KARLSTAD <3
skön röst, och somsagt inlevelsen det låter BRA! =)
Du är sjuk som alltid Sircus tell me how u do it? du är alltid sjukt bra! :) riktigt fin text! PEace man!
Checka in BKP - Osynliga Mannen Behöver lite kritik
Som vanligt bra flyt och text. Reffen var riktigt bra den med ; )
fet låt
Radikal är så jäla bra att även jag vill va jag! - Radikalneutral
Jag vet inte vad jag tycker om en ficktiv kärlekshistoria.. men det är astight rappmässigt och du sjunger som en Gud!
Jag håller med alla andra feta rader och grym inlevelse, keep it up!
lägger snabb rapp i takt & det är bättre än allt du nånnsin lagt,
detta är skitbra diggar detta
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
härligt att ha DIG tillbaks. skön låt som vanligt. keep it up!!!
diggar detta till max :D
vill inte bli känd vill bara göra min röst hörd och inte sitta och ta skit och hålla käften
kul att höra ! tack
najs som vanligt, dock tycker jag att ljudet skiljer mycket från vers 1 och 2, ljudet är så lågt på vers 1, men men, diggade allt, men inte mixen :/
Take me away, like I overdosed on cocaine Or take me away, like a bullet from Kurt Cobain
Denbo P22 tyckte också det ett tag att dom skiljde sej i volym men insåg att när hela storyn eskalerade fick det mej att använda ett mer förtvivlat tonfall som påverkade en aning kanske mellan dom båda verserna men det tyckte jagh inte gjorde ett skit faktist.. Och tack kul att du gillade den¨Vanskapt_ P18 Tack party dave!
tung text, Rösten låter inte som den brukar men till beatet och temat passar den in perfekt.. Nice work!
www.myspace.com/litz054
kan bara säga att denna är r iktigt bra och åker in på mp3 david :) kul att höra att du släpper lite nytt igen peace / mård =)
tjockt nice! inlevelsen spränger och beatet, texten, rappen samt sången sitter råbra. möjligtvis mixen som går att klaga på, men det går åt rätt håll då jag anser att det låter bättre än förra låten.
hets, stress, fest!
Tack !
gillarn rätt möe.. men tycker att accapellan är rätt dräkt i beatet om du fattar vad jag menar?... reffen gillade jag halva..
Hör av dig om du vill få sin singel/skiva på Spotify!
maaaaaaasterclaaaaass!! underbart gjort ! detta är öronorgasm till 120 % :Dpz out / Gozny
http://www.myspace.com/gozny
no doubt att reffen är tung
http://www.youtube.com/meeyeer/
Hur tung låt som helst, låter helt sjukt bra. Keep it up! Peace
tycker som alla andra att rapp och textmässigt låter de fett , :D men ljudet tkr ja låter lite halv bra, men kanske mina speakers, men iaf upp! /MkN
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
riktigt bra, diggas som fan
*host host*"ahh..broshan tog liite haschis" xD
Fet låt, bra inlevelse och tight flow. Texten är bra men tycker att du har skrivit mycket bättre. Mixen är inte bra, kanske är dåligt från början, inspelningen, jag vet inte. Fixar du bättre ljud/mix så vore den fett't
På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en.
Jag har aldrig hört dig innan men av de jag hörde nu så är du fett grym alltså ... detta är en tillbaka tanke om hur de verkligen är med kärlek finner inga ord alltså reffen är obeskrivligt fett fortsätt så här alltså :) Take Care
tack gott folk!
Riktigt töng asså ,Riktigt fett !
tack !
Producent
2008-12-06 16:09
Fina tankar bakom raderna. Grymma verser och fet refräng. Fridens
Flyger fritt, landar platt
tackar
Kritik: Introt på beatet låter lite tomt, eftersom det håller på typ 23 sekunder haha, du skulle fyllt i det med nån vocal eller något, när versen börjar så är det första jag lägger märke till ditt softa röstläge, du låter laidback och ÄRLIG, och du kör rakt ifrån hjärtat, du uttrycker dina känslor på ett helt eget sätt och ditt flow är perfekt, jag vet inte om det är för att jag är ungefär i samma sits som dig, om det är därför jag känner texten så jävla bra, eller för att du helt enkelt är en bra lyriker som når fram till dina lyssnare och du får det du vill ha sagt, sagt helt enkelt. Reffrängen/hooken: Jag diggar, låter hel soft. Mixningen: Sådär, skulle kunna göras bättre. / Sniskan
Tack uppskattar den utförliga komentaren ! dock är det inte mina egna känslor som jag uttrycker utan bara ren storytelling!
Du vet sircuz att du varit efterfrågad :P men den är tung som fan, flow:10 text:8 (lite rim kan du bättre) Beat:8 (lite konstigt men skönt) men låten allt som allt 9/10 skön som sagt :D
thanks mate!
riktigt tungt man! keep it up homeboy ;)
Momma said when life gives you lemons make lemonade Take a piss in it and serve it to the people that you hate - Ill bill
aah det här va tjockt tungt :)
waaah mannen... riktigt tight! hojta på msn vi ska styra upp en grej!
20 - Tillför du något meningsfullt till diskussionen? -jo, tycker mitt nick säger det ganska bra.
På något sett blir alla typ känslo texter omvandlade till Mary jane älska texter? :o
Lackar ur!
den va skön.. första versen va dock lite tråkig.. andra versen va mycket bättre.. reffen funka. du är duktig!
mr.mc-dr
kul att den såpass många diggar verkligen !