Paradigma (JimmyMorfin) - Ut ur mitt Rapsverige (ashley simpson remix) En ny session.. kvaliteten suger, jag vet.. skyll på min studio.Beat: LÅNAT!Lyric & Rap: MoffLÄNK:Paradigma (JimmyMorfin) - Ut ur mitt Rapsverige (ashley simpson remix)http://www.speedyshare.com/370873427.htmlLyric:Inte kollat igenom efter stavfel yaoDu står där scenen och du snackar skitTillskillnad från mig, jag slaktar beatsDu och dina vänner glider runti raggarbilarMedans mina vänner slänger handen åt paradigmaSvensk hiphop, den låter såhäroch jag vet det är dåligt, jag svär, men hård som jag ärhar jag lånat geväroch ska hälsa på varenda dåliga jävel Svensk rap nu, det är är poppiga stilarSvensk rap låter som krockade bilarFörr var man cool om man hade pistolNu är man cool om man har autotune!Alla mina vänner kom, vi samlas på ledOch ställer nån sig, ja då bankas dom nerFör vi ska ta över rapsverigeoch alla ska styras med järnnäve ReffAYAYAYAY, du snackar massa skitdu tar din mikrofon och börjar sabba andras liv AYAYAYAY, du snackar massa skitdu tar din mikrofon och börjar sabba andras liv ut ur mitt, ut ur mitt, rapsverige, Snälla draut ur mitt, ut ur mitt, rapsverige, Snälla draut ur mitt, ut ur mitt, rapsverige, Snälla draut ur mitt, ut ur mitt, rapsverige, Snälla draNär du står och kammar din poppiga luggStår jag på gatan och droppar nått tungt!Vi står där och leker och alla är stenade Vi håller det äkta, vi håller det levandeSveriges elit, den är ju popSå vi borde beväpna ossSmyga in med rånarluvaKidnappa, sätta på en åladsskutaDet kan inte bli värre, vi styrs av moderaterLyssnar på plastrap, det här är domedagenoch ingen med makt verkar fatta ett skitPlastiga beats och plastiga hitsNej, nu ska jag tacka för migMen det var jävlgit rolgit att rappa en versoch nu så känner jag mig glad och retsamFör jag ska stena, adam tensta