Min text!:)inget händer,jag står kvar på samma ruta/ När jag väl ta mig upp så kommer jag att stupa/ för ja vet innerst inne att ingen är felfri/ känns som de jah gö inte ha nån menning/ Försöker vara bra,han som klara allt/ men saken är den att jag klarar ingent alls/ sumpa skolan,sket i allt som fanns runt omkring/ å det är nått som jag kommer ångra hela mitt liv/ jag får stå mitt kasst,jag vet kära mamma/ att jag sumpat mycket,men du får mig att stanna/ jag har börjat fatta,hur jävla mycket du betyder/ å jag svär på min grav att jah allting kommer bry mig/ gråter ofta,har sårat folk/ har inte haft nån ork,känns som vägen är lång/men kan inte lova nu,för kvällen är min bästa vän/ förlåt mamma,jag ska ändra mig själv/
fosho
texten var djup och genomtänkt!, flowet satt och så =) hank har jag aldrig hört så kan inte säga så mkt, men han var bra med! :) Tummen upp!
ey lååå !
Skön låt.. Tung text tommy :) Har aldrig hört HANK förut.. Träna lite mer på flow så blir det nice nästa låt :)
Vår musik och blogg hittar du på -
http://www.smsmusic.se
ja känner igen mig i låten^^ tmy: du lägger de bra, texten va bra. kände igen mig själv där mest. fattar va du menar. flowet va soft. reff: inget specielt. men den funkar hank: aldrig hört dig förut. du flowar ganska bra. kan inte säga så mycket mer. så låten va sådär. hört liknade låtar 1000gånger, så inget specielt oså. fortsätt puss
http://www.znapmusic.com/myntah/
tMy Fett flow, grym känsla, Bra text, Rimmen var bättre än förut! Bästa jag hört med dig man!Hank Aldrig hört dig, diggade inte tyvärr:P Reffen var hel aight! Helhet 8,5/10 Big up
Fett niiiiice! Jävligt go röst har du !<3
YHEA!
tMy: Grym text och flowet satt bra som satan ! Dcok var reffen inget speciellt. Du kan bättre på dom ;) Jag har aldrig heldre hört Hank förut men det funkade ! Träning ger färdighet ! Keep up the good work! Bless / J.L
You don't know what you got, until you lose it.
Fan den var riktigt tight, Första versen var bäst. Texten var inte den bästa med helt klart godkänd. Riktigt skön känsla och flowet var tight. Keep flowing!
Haha nice! tack för alla kommentarer!:)
fosho
UPP!
bättre vara ökänd än okänd
Jodå det lät bra, men i andra versen låter det som han sluddrar lite gran, pratar lite otydligt, men annars var det nice :) Upp!
Snille-Blixten died, and Erazer was born!
fet låt! :)
www.youtube.com/ajdiin91
Som jag sa, fruktansvärt fett flow, grym känsla och fet text:) Om inte det bästa ere verkligen bland det bästa jag hört med dig! Reffen var schöööön :D
bra jobbat grabbar
www.myspace.com/naturmusic
Hel tight:P Har själv kickat på detta beatet, du var bättre :) tmy Henka Har faktiskt hört bättre flow från dig lägg tid på din inspelning annars bra mannen !
www.myspace.com/Sagoztyle
tMy!! Du la det galet nice! Men Hank.. du satt det fint men diggade inte.. vet inte varförFred!
bla.
Jag tycker inte att mixingen va så skön, kunde ha vart mkt bättre. Reffen va inte heller så speciel, texten på verserna va helt Ok!
Det vi tänker idag är det vi känner i morgon!
diggade din vers tommy :D Men för kännt beat :( tänk på det mer i framtiden :)
https://soundcloud.com/mendelsonbits
skön låt :) fortsätt :D pz <3
dom kallar mig Käääz. www.znapmusic.com/kaaaz
Kunglig tMy kickar tungt Hank mannen diggar detta som fan boys tungt
Första versen var som sagt flera liter bättre än andra, reffen va sådär. Fett beat dock.. Helt OK! Peyz
Grymt kul å höra grabbar!:) tack som fääään!
fosho
Skit bra grabbar , tummen upp (Y)
Jodå, det är bra grabbar. Men jag är så jävla trött på såna här regular whoa låtar, tyvärr. Men det var bra ändå! Har inte så mycket att säga, tommy ditt flow är bra, din text är bra, den var bra =)
life is to short to be pissed off all the time.
Tack alla/Frid hank
första killen lägger det niice. bra text och Hank du blir bättre och bättre... låter doc lite osäker ibland, träna mer på texten och ta det lungt på beatet.. låter lite stressad ibalnd... men du bli bara bättre och bättre.. kepp it up. peace
www.existenz.se Sveriges roligaste sida.
Producent
2008-12-07 02:38
Utveckling där Olsson <3 Texten är bra men beatet är played Hank gillade jag inte mkt Frid
Flyger fritt, landar platt
riktigt bra :) tmy droppar det fett som vanligt, hank aldrig hört men det låter bra :) over&outmomark
tack Momiz, kul att höra