I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Suryakant - Bratt Diss

Vår Hiphop - Audio & Video

2008-12-04 20:01

Suryakant - Bratt Diss

Min första låt, inte bästa kvaliten, är inte så haj på mitt program än men men....
Peeys

http://www.speedyshare.com/607211225.html

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-12-04 20:24
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-12-04 21:20
Fyfan va dåligt! lägg ner rapp "karriären"

2008-12-04 21:25
Simon, jag vill absolut inte vara taskig, men det är många som kommer säga samma som mig antar jag om dom ens lyssnar på låten, träna på allt, och helst skaffa dig tid till att kunna spela in i en bra studio med bra instrument, och att starta din karriär med en diss var ett rookie misstag som många gör så jag ska inte hata så mycket, men gör något annat så tror jag du blir mer omtyckt av folket, och helst träna innan på text, flow och inlevelse.

2008-12-04 21:35
det är bara att träna som jag gör hehe
 www.myspace.com/mrth90

2008-12-04 21:37
BlackAmor: tack för att du kommenterade iaf, sådana kommentarer som gör att man blir bättre=)

deejaai: what ever pussy, du vågar väl inte ens börja med att rappa så du sitter på whoa å hatar som alla andra

2008-12-04 21:38
TH90: japp jag vet hehe :P

2008-12-04 22:58
Sluta gråt och acceptera vilken kritik du får! Lägg inte upp låtarna på whoa om du inte gillar kritik.

2008-12-04 23:16
deejaai: jag gråter verkligen inte, skrattar istället åt dig, som kommenterar mig å inte esn vågar lägga upp nåt som du gjort! En som inte gör något själv ska verkligen inte klaga på andra! Lol! Är du nån jävla fitta här ifrån hoddal eller?

2008-12-04 23:29
öva lite mer innan du börjar släppa låtar :P

2008-12-04 23:44
För det första. När jag och många andra klagade på George W Bush så hade det låtit konstigt om han sagt gör de bättre själv.. de samma gäller byggare. om en byggare gjort en miss så ber inte han dig att göra det själv utan han får fixa det själv för de e hans jobb..

För de andra. Snälla, e du dum på riktigt eller finns de någon vettig anledning till varför du lägger upp sånt här piss.

2008-12-04 23:50
Mouldy_mushroom P23

Svar på din "andra fråga"!

Killen är nog inte dum, utan vill ha kritik,och att du stör dig på att han lägger upp saker som är "piss" enligt dig, behöver inte betyda att någon är dum eller annat, du borde inse själv innan du kommenterar, vad du egentligen frågar och kolla om du faktiskt inte kan hitta svar själv så man slipper människor som dig i trådar.

2008-12-05 02:04
hahahahhahaah

2008-12-05 14:14
Jag tänkte vara snäll, men jag ångra mig när jag hörde låten.

2008-12-05 15:49
Han måste ju öva massa först innan han kan be om kritik. innan de e lönt o be om kritik.

2008-12-05 17:29
Så han har alltså ingen rätt att hoppas att någon på whoa kanske kan berätta vad han ska träna på? i hans öron kanske han låter någorlunda bra men märker att inte allt står rätt till, då är de väl självklart att han ska kunna vända sig till en tråd här på whoa och se vad folket tycker och tänker om han.

2008-12-05 17:37
Märker han inte så e han korkad eller tondöv

2008-12-05 18:13
Tyvär mayynn, det var inge bra detta.

Men det är bara att öva på så ska du se att det ger resultat :)

Peyz!

2008-12-06 11:40
Tack Black_Amor för att du inte bara hatar, det uppskattas! Har bara kickat i en månad, så jag vet att jag inte är så bra, la upp en låt bara för skoj skull här, för att vad folk tyckte, tydligen tycker alla att den suger, och det gör inget, jag kommer fortsätta träna och öva!

Även tack Ubbii:P hehe ska öva och kommer släppa bättre låtar när jag övat tillräckligt=)

Mouldy_mushroom: Orkar inte bry mig om en svenne bratt som du, du kan hata om du vill, men det är folk som du som gör att man kommer tillbaka ännu bättre, så igentligen ska jag väl tacka dig haha:P

2008-12-06 18:21
Där fick jag svaret.. korkad

2008-12-07 00:53
Har varit där du är, och jag vet hur de är, som man hört förr "Been there done that"..så jag förstår din sits och alla hatare du kommer ha emot dig, jag är iaf på din sida