Reff Para knas) följer efter som en svans // Para knas) runt o runt som en dans // Para knas) man fastnar i en trans // Para knas) man kommer ingenstans // Vers1 Broshan kom o jaga cash med mig // Fattiglapp kom o jaga cash med mig // Du med cash, o du utan nått hem // det är ju så att Lika barn leker bäst men // Ser nu världen ur en fattigmans perspektiv // Fattigman som skriver fattigmans poesi // ger dig en lektion i fattigmans terapi // Cash Cash du kan inte låta bli // Cash Cash får dig att åka dit // Cash Cash fuckar upp mångas liv // blattefierad det blir svårt att hitta jobb // barnen ger upp o vänder sig till brott // Sätter sig ner, de försöker glömma bort // Men tanken går inte bort vad har de gjort för nått // svär ibland kan det vara knas // Men softa bror för cashen dom kommer tillbax // Vers2 Cashen som väljer dina kliv // Cashen som tar många andras liv // Slit min vän, så får du sova i en säng // Slit min vän, för cashen kommer sen // Slit o slit kalla dig för en krigare // Hjärtat för dig vidare till nått mycket finare // Cash, problem dom blir bara fler o fler // Fattigman, som bara vill ha mer o mer // de alla) som lever på ett bidrag // de alla) som kämpar varje dag // Mycket orätvisa på denna jävla jord // Folk dör o pengar skrivs ner med blod // dom fattiga som inte har nått jävla jobb // dom rika som bara styr oss med kontroll // Utan pengar kan det kännas väldigt tungt // Men det är lungt pengar kommer alltid runt //