Spades - Söndagsångest la upp en text på whoa igår..nu är den inspelad och klarbeat: Dr.Dre - The Message (instrumental)text och rapp: Jag själv (Spades)mix: Jag självhär är länkenvarsågodaifall länken fuckar så får ni kopiera:http://www.speedyshare.com/199732530.htmlhär är texten:hela veckan i revy - vill glömma bort detfaktum att jag alltid drabbas av söndagsångestskulle röka kilogram för att komma bort frånden hemska sak som man kallar måndagsmorgonveckan är hemsk, bara jag tänker tankenom att gå i skolan får mig längtandes hemdet är ett mönster som vi kanske vill se menskräpmaten får mig vilja ta ett graviditetstesthatar söndag .. fan nu tappade jag radenska nog ta mig i kragen så jag fastnar i min takfläktjag ger det tid att bara hänga omkringmen har så mycket att göra att jag känner mig konstigseriöst mannen så måste grisar flygavarför annars ser mitt rum ut som en bilolyckavill inte sova - jag blir uppe inattska skriva mina texter och sjunka i klasssom en som går om... fan snackar jag om?är från sötnosarna ni vill rappa som ossjag skryter för jag låter som kassapparatoch känner mig ihålig som en katamaranbabblar massa skit på ganska kassa beatsmen önskar bara att se alla rappa cleanthaha eller nej det gör jag intekritik? :D