I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Audio] beetsnätchuz - its what half this shit is EP

Vår Hiphop - Audio & Video

2008-12-16 18:49
detta är fett asså.. danskan från mark har potenial som kan gå fett långt asså^^ låter fett som fan allting överlag.. asma på engelska är nice, men gillar fortf. dig mer på svenska :) . beats valen är ju ingenting jag själv hade kört på , inte direkt min stil. kanske mer er! keep on going boys, detta var nice!

FOLKS, MISSA INTE ASMAS STAY SILENT! kommer bli fett ^^
haha, vi bor på landet!

2008-12-16 21:07
Mark Suger
Asma Va fet
http://www.myspace.com/smale1 <-- tanka min musik där här överalt? varför inte tanka och ge dig själv en chans att älska musik.,,, tack på förhand peace

2008-12-17 12:55
det är underbart,det är sånt vi vill höra,keep it up! one love
 ni har hört om mig,fast ni visste inte att det var jag// Ali.Z

2008-12-17 18:45
thnx peeps - ingen mer?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-12-17 19:13
aja kom igen upp nu! ni droppar en massa kommentarer till folk men inte till whoas förmodligen bästa rappare dvs Asma
 ni har hört om mig,fast ni visste inte att det var jag// Ali.Z

2008-12-18 01:18
Gillar One riktigt mycket. Beatet får mig att tänka på vissna träd & regniga gator, tungt. Gillar asma's vers, välskriven med baktanke, till skillnad från en massa plastiga rappare nuförtiden. Båda hade skön delivery på denna. Addict var dansk.

Azm's flow i Two dödar, övertung delivery. Hooken är också sjukt tung, jävla skvallerkärring & ett halvtaskigt försök till fuckin' sällerkölling är fast i mitt huvud. =) Addict har också riktigt cool attityd i denna, fet delivery. Texten var dansk.

Addict låter riktigt bra på Three, trots danskan. Asma's rimschema är fett som fan i denna. Word på topicen, hatar discogrejen alla håller på med nu, suger. Cool!

Four är en fet avslutning på en fet EP. Sicken fucking text Josh, damn. Sicken grej, prolly min favoritvers just nu. Sorry för mina tunna comments på dig Add, jag kan inte mer än att handla öl på danska. Peach!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-12-18 01:49
thnx cuz, skönt att du gillade den.

för lite respons på the realness här tycker jag..

2008-12-18 08:39
tack för comments, fortsätt uppa tråden.

tack till dig med smale för så konstruktiv kritik -.-

fler? upp!
http://www.myspace.com/daaddict

2008-12-19 22:04
för lite hype peeps, upp nu!?
http://www.myspace.com/daaddict

2009-01-18 10:34
-
Diggar beatet på two men det är lite dovt till rösten. Dansken presterade lite bättre på beatet. Men det är ingen stor skillnad.

-
Måste dock credda dig med låten på IT
Diggin' Love - det är en låt som enl. mig och många fler ses som succé hos dig och kommer ta dig långt, lyssna på den igen tycker jag så förstår du vad jag menar.

Dissar du Emilush får du en fanta.
"Jag kan om jag vill, jag vill inte någonting"