Slösade just bort 20 min av mitt liv på att läsa allt detta. Dissen i sig, är ingen höjdare. Juice svar har jag inte hört, men jag har hört juice s.k. "dissar" innan. Beef är det inte. Battles knappt. Internetbråk mer. Sen i vilken form är ju uppenbart. Känner både poeteek och juiz så jag vill inte va för taskig. Det som jag stör mig på är Pikku. För övrigt bland den sämsta skånska rapparna jag hört, och jag är inget stort fan av skånsk rap. Varför yttrar du dig i denna tråd? Försvara din lilla click eller? Du gör det ju inte på något bra sätt. Och sen snackar om Fryshusets rap-linje? Det är ju uppenbart att du snackar i nattmössan. Jag kan sätta din mamma på att du inte ens skulle komma in om du sökte. Du verkar ju vara så jävla förståndssvag så att du inte kan "koppla in ett headsett". (Om jag inte skriver det nu, så kommer du svara: "Jag skulle aldrig vilja gå där".) Varken ek eller juice är inte riktigt min kopp av te. Juice har som sagt, nog mycket fans i fjällräven. Eek har nog som sagt mer fans bland "undergrounders". Jag själv tycker om snook. Rättare sagt så är Kihlen en av mina största inspirationskällor både när det gäller rap och produktion. Men bara för att jag gör det, så behöver ju det inte betyda att jag inte kan sätta på lite big daddy kane eller Wreckx n Effect. Poet, du är inte din stil. Du försöker ta efter underground-soundet. Så man kan ogilla dig, även fast man diggar atmosphere. Du är duktig på det du gör, men alla som gillar den musiken du lyssnar på, behöver inte gilla dig. Orkar inte mer, blev bara så sur av att läsa allt jävla tjaffs. OSV.
http://www.myspace.com/rickyrillzbeatz "Jag får mitt nyaste ljudkort på torsdag/fredag, men just nu har lite sämre grafikort derför det låter som det gör" - Nilleyo