Fillson - Tomten är gangster !!
HALLÅ ALLA JULFIRARE ! nu är den här, har jobbat ganska mycket med den här, och det är tänkt att det ska vara en rolig låt, och den är väl inte precis 100 % seriös.. menmen , hoppas att whoa folket diggar den här, och att jag får mycket kommentarer, och som vanligt vet ni att jag vill ha konstruktiv kritik.och när ni lyssnar kan ni tänka på att jag är 12 år (: peaceeeeLänk till http://www.speedyshare.com/251392543.html
they say hiphop was born in the bronx but the bronx was born in sweden! www.fillson.blogg.se
fett bra låt, puss bästavän :)
emma är beeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeezt :))
Haha gubben den e skön :) Träna mer på flowet. men som sagt du är 12 år. Hör att du börjar komma målbrottet me, ett stort + fortsätt bror ;) nnästa låt e de vi
Liridon P16 - tackarrr, nästa låt e vi fan ;>
they say hiphop was born in the bronx but the bronx was born in sweden! www.fillson.blogg.se
känns lite uttjatat att du skriver i varje tråd när du droppar en låt att du är 12 , tror folk redan fattat det till låten så var den sisådär
dendärCHASSE P23 - okejokej, men , dom flesta klagar så jefla mkt på att ja har ljus röst, osv, men då vet ja till nästa gång ! ;> fler?
Bra låt lille fillson.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
att du är 12 år spelar faktiskt ingen roll. allt beror ju på hur länge du har hållit på ;D men nu till låten: den var skön, och som liridon sa så börjar du komma in i målbrottet vilket kommer göra alla låtar skönare. Finns egentligen inte mycket att klaga på, träna bara på flow och text så kommer det bli överfett, Peace ;D
http://www.youtube.com/user/LuffarNMusik?feature=watch
Alltså, jag tycker det är kul att du skriver så charmiga texter trots din ringa ålder. Bra flyt för åldern som sagt, kul också att du kan mer än enkelrimma, något som många t.o.m. 10 år äldre än dig inte klarar (vilket säger mer än dom än om dig iförsig, men ändå). Jag saknar Jorden Går Under, den var kul. Förresten var mixningen åt helvete på denna.
Whoa.nu - När Du Vill Få Dig Ett Gott Skratt
Hundsim@MySpace | Jag är smartare än du.
N_Jack P17 - tack så mycket, det värmer att höra :)
Jag saknar Jorden Går Under, den var kul. Förresten var mixningen åt helvete på denna. den hade jag faktist glömt.. kanske gör om den, who know !
eller ba lägger upp den igen, rentav? :D
Whoa.nu - När Du Vill Få Dig Ett Gott Skratt
Hundsim@MySpace | Jag är smartare än du.
Sweet mayn ;D det börjar ta sig hyfsat bra nu rösten blir mktmkt skönare :) Fan vi måste hooka något ngn dag när jag har ngnstans å spela in :)))) Peayzz / Stoofash
somedays, s.o.p will change :)
Den va sådär man, kan säker bli mkt bättre me tiden. Peyz!
Joshan-NoBrainProductions-Joshan-HomeRecStudios.
S_o_p - jofan, snacka på msn (: men komigen whoa,
jag tycker att du pratar fett konstigt... Öva på att byta dialekt!
Blunted in stockholm
tycker det låter bättre & bättre :) fortsätt såhär!
tack som fan, trodde inte ja skulle få såhär bra kritik ;>
Ne inge ja föll för. men träna på:)
Http://www.myspace.com/besononline
Promotor
2008-12-17 04:46
haha, tyffaste låten, kan jag få dig som lillebror i julklapp ? :)
Gussti, det är ju pitedialekten! :D den skönaste i norrland typ =) till låten: jag har lyssnat på dina grejer i smådelar av varje låt, aldrig hört en hel, men jag hör ändå att du har utvecklas! keep it up!
Antezz P19 - hahaha, de var då fan de roligaste ja hört ! ;D klart du kan ;) tack som fan alla :)
och vem skrev reffen ? ;) måste ju ha vart en kung jag menar den var ju så bra ;) hahaha men iaf skön låt brushan =)
Käft
mikemikemike P13 hmm.. tror han hette mikemikemike på whoa.. han e tung iaf (; komigen nu whoaa !!!
en chans till.. upp
haha fett flummig låt :P nice mannen! :D
Det här är mitt liv MIN dagbok, jag lyssnar på er skit och hör minst en grej som jag gjort! Ni snackar skit på beat, vi gör Logik musik!