S.T.C - Tillbaks på Ruta Ett (sång)jag sitter här och skriver och tänker på dig //och ja, jag vet att det var jag som gjorde fel //jag sitter ofta hemma nu och tänker //att jag saknar faktiskt dig nu //och jag ångrar att vi lämnar varandra, //jag hoppas att vi kan börja om på nytt //börja om på ruta ett //för jag älskar dig och mitt hjärta de dunkar //REF ;om du vill vara min vän, så är jag din vän //om du vill vara min tjej är jag din pojkvän //jag det är självklart det, det är en sjävklarhet //att jag är redo för att börja om på ruta ett //(sång)okey, tillbaks på samma plats //som vi har varit på förut //hoppas att det löser sig //att allting löser sig // (rapp)Kommer du ihåg den där gången ja då du kom till mig //titta i varandras ögon, båda sa "jag älskar dig" //kommer inte glömma, för du vet att du finns alltid //igår, idag, imorn och i all framtid //REF;om du vill vara min vän, så är jag din vän //om du vill vara min tjej är jag din pojkvän //jag det är självklart det, det är en sjävklarhet //att jag är redo för att börja om på ruta ett // Länk till låtenLänk till http://www.speedyshare.com/456522347.html