Supr - Session161208 en session mest bara för att få rappa lite, hoppas ni diggar!länk:klickityklickity!beat: 50 cent - get up instrumentaltext:flexar min swag, sätter foten i golvetså du tappa hakan o tog upp revolvernstoppa den i käften o tryckte avdu tycker inte jag är bäst men det tycker jagj-j-just det ja vem är här nu va sa du?nej ingenting det var just vad jag hördenu är jag är här för att knocka snubbar som bara tar platsi o för sig 5 mot mig om det ska va nån matchbrrrrrrrrraha! bäst du bereder dig för stridnär jag steppar in i rummet, levererar det med stilpresenterar mig för vi har inte setts förutmen du vet ändå vem jag är, eller hur.. herre gudibland får jag lust att spränga hela skitenmen skiter i det tack vare detta beatetinget har förändrats i stilen jag kickaralldeles för mkt ego för att kunna vara rikarddet är så som jag gör va-va-varje dagför jag är snubben du vill va du kommer fatta det snartvet du vem du har o göra medshit du borde höra det, en fucking beatmördareMyspace!